۱۳۹۷ آبان ۵, شنبه

صندلی کنفرانسی لیو Live P93

صندلی کنفرانسی لیو P93
مکانیزم: کنفرانسی
جنس کفی: چوب
جک صندلی: ندارد
نوع پایه: کنفرانسی هلالی

معرفی صندلی کنفرانسی لیو P93

شرکت لیو از جمله شرکت های سازنده مبلمان اداری است که تا کنون محصولات متنوع و با کیفیتی را عرضه کرده است.
صندلی لیو مدل P93 از جمله مبلمان اداری ساخته شده توسط این مجموعه است که در دسته بندی صندلی های کنفرانسی قرار می گیرد.
طراحی این صندلی کنفرانسی بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. به علاوه در ساخت آن از اصول ارگونومی نیز بهره گرفته شده است.

معرفی صندلی کنفرانسی لیو P93

در ادامه دقیق تر به معرفی صندلی کنفرانسی لیو P93 می پردازیم. این صندلی چرخ ندارد و پایه آن از نوع کنفرانسی هلالی می باشد.
وزن کلی این مدل صندلی کنفرانسی لیو در حدود 18.250 کیلوگرم تخمین زده شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Live P93

در صندلی کنفرانسی لیو p93 دسته ها به صورت ثابت ساخته شده اند. جنس دسته ها و پایه های صندلی از نوع لوله فولادی st37 است که با آلیاژ نیکل کروم آبکاری شده است.
این پوشش در حدود 12 میکرون ضخامت دارد و به دلیل براق بودن، به زیبایی ظاهری محصول می افزاید.
برای توضیح بهتر و دقیق تر طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Live P93 باید بگوییم که ابر فوم به کار رفته در این صندلی اداری از نوع فوم پلی اورتان با تزریق سرد می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Live P93

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی کنفرانسی Live P93 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است. این محصول دارای گارانتی رسمی شرکت شیزن به مدت 3 سال پس از تاریخ تولید می باشد.

صندلی کنفرانسی لیو Live P93

صندلی کنفرانسی لیو p93 با دو نوع روکش پارچه ای و چرمی بنا بر سفارش مشتری تولید می شود. روکش پارچه ای قابل شستشو با انواع شوینده های مبلی است و حداقل تغییر رنگ را خواهد داشت.
روکش های پارچه ای به کار رفته در ساخت محصول بسیار مرغوب بوده و در مقابل سایش ( تا 50.000 مرتبه سایش ) مقاومت بسیار بالایی دارند. روکش چرم نیز از نوع چرم مصنوعی بدون بو است که در مقابل سایش ( تا 50.000 مرتبه ) مقاوم است.
در پایان باید گفت که صندلی کنفرانسی لیو Live P93 دارای رنگ های متنوعی می باشد و کاربر می تواند با توجه به دکوراسیون محیط رنگ دلخواه آن را سفارش دهد.

جهت دریافت قیمت و خرید صندلی کنفرانسی لیو p93 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین بهتر است برای استفاده بهتر از محصول و اطلاع از شرایط گارانتی، به راهنمای درج شده بر روی پاکت گارانتی مراجعه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر