۱۳۹۷ مهر ۳۰, دوشنبه

لپ تاپ جدید اچ پی با بدنه چرمی HP Specter Folio

اچ پی HP یک نام شناخته شده و معتبر در زمینه تجهیزات IT است. این برند تا کنون مدل های مختلف لپ تاپ را برای کاربری های گوناگون عرضه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
اما این بار، کمپانی اچ پی دست به ابتکار جالبی زده و محصول متفاوتی را معرفی کرده است. لپ تاپ جدید اچ پی، یک رایانه همراه بالارده محسوب می شود و ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد.

لپ تاپ جدید اچ پی با بدنه چرمی HP Specter Folio

این لپ تاپ که با نام HP Specter Folio معرفی شده بر خلاف تولیدات قبلی این شرکت، فاقد بدنه آلومینیومی است. لپتاپ اچ پی Specter Folio با یک بدنه چرمی تولید شده که ظاهر بسیار متفاوتی به آن داده است.

معرفی لپ تاپ جدید اچ پی با بدنه چرمی HP Specter Folio

HP Specter Folio، نخستین لپ تاپ تبدیل شونده در دنیا است که با پوشش چرمی ساخته شده است. بدنه این محصول به رنگ کروم قهوه ای بوده و برای تولید آن از 100 درصد چرم استفاده شده است.
این متریال علاوه بر زیبایی و دوام بالا، یک قالب انعطاف پذیر و لولای طبیعی را برای اسپکتر فولیو اچ پی فراهم کرده است.

معرفی لپ تاپ جدید اچ پی با بدنه چرمی HP Specter Folio

اچ پی در یک کنفرانس خبری اعلام کرده که ممکن است لپ تاپ HP Specter Folio از لحاظ کاربری و عملکرد، منحصر به فرد نباشد؛ اما از جهت طراحی شکل ظاهری و متریال به کار رفته در آن، با محصولات موجود بسیار متفاوت است.
ویژگی های جالب رایانه اسپکتر فولیو به بدنه پوشش چرمی آن ختم نمی شود، بلکه این محصول، یک لپ تاپ قابل تبدیل است و می تواند به عنوان تبلت نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
هنگام استفاده از اسپکتر فولیو، بر خلاف سایر لپ تاپ های تبدیل شونده لازم نیست مانیتور را به سمت عقب ببرید تا از کیبورد جدا شود.
بلکه کافی است نمایشگر لپ تاپ را به طرف خودتان حرکت داده و آن را بر روی صفحه کلید قرار دهید. به این ترتیب، به راحتی یک تبلت قدرتمند و با کیفیت در اختیار خواهید داشت.

معرفی لپ تاپ جدید اچ پی با بدنه چرمی HP Specter Folio

برای معرفی ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ   Specter Folioاچ پی باید بگوییم که این محصول دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7، رم 16 گیگابایتی و همچنین 2 ترابایت فضای ذخیره سازی است.
مانیتور این لپتاب در ابعاد 13.3 اینچ طراحی شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن FHD نمایش دهد.
از سوی دیگر، پنل 1 واتی اینتل که در لپ تاپ اسپکتر اچ پی به کار رفته، عمر باتری دستگاه را به حداکثر میزان ممکن خواهد رساند.
در بخش جلویی لپ تاپ نیز چهار عدد اسپیکر تعبیه شده که محصول شرکت Bang&olufesn هستند و کاربر می تواند صدای مطلوب و با کیفیتی را از طریق آن ها دریافت نماید.

معرفی لپ تاپ جدید اچ پی با بدنه چرمی HP Specter Folio

یکی از قابلیت های فوق العاده Specter Folio این است که از دو سیم کارت eSIM پشتیبانی می نماید.
همچنین یک اسلات سیم کارت تحت صفحه نمایش نیز در آن تعبیه شده که کاربر می تواند با استفاده از آن به شبکه تلفن همراه خود متصل شود و تماس تلفنی برقرار نماید.
منبع: pcworld و wired
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر