۱۳۹۷ مهر ۲۹, یکشنبه

معرفی مدل های ارتقاء‌ یافته HP ZBook

چندی پیش اچ پی HP لپ تاپ سری Z خود را با نام زد بوک ZBook معرفی کرده بود. این کمپانی که با عرضه محصولات متنوع مورد تایید بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار دارد، به تازگی از نسخه جدید و ارتقا یافته زد بوک رونمایی کرده است.
اچ پی نسخه پیشرفته لپتاپ HP ZBook Studio را در سه مدل عرضه کرده که با نام های HP ZBook 15a، HP ZBook Studio x360 و HP ZBook 17 معرفی شده اند.

معرفی مدل های ارتقاء‌ یافته HP ZBook

از جمله تجهیزات سخت افزاری به کار رفته در این لپ تاپ می توان به پردازنده 6 هسته ای زنون یا core i9 اشاره کرد.
همچنین این زدبوک های اچ پی دارای پردازنده گرافیکی انویدیا Nvidia Quadro P2000/P5200 بوده و از حافظه RAID و 128 گیگابایت DRAM بهره می برند.

مدل های ارتقاء‌ یافته HP ZBook معرفی شدند

شاید در نگاه اول این طور به نظر بیاید که نسخه های ارتقا یافته زد بوک اچ پی، محصولات جدید و متفاوتی نباشند. البته این لپ تاب ها تا حد زیادی مشابه مدل هایی است که در اوایل سال 2018 عرضه شده بود.
همان طور که گفته شده نسخه های ارتقا یافته زدبوک به پردازنده Core i9 اینتل مجهز هستند.

مدل های ارتقاء‌ یافته HP ZBook معرفی شدند

یکی از قابلیت هایی که پردازنده های اینتل سری Core i9-8950HK برای نوت بوک ها به ارمغان می آورند، افزایش دهنده باز و قابلیت اورکلاک است.
متخصصان و کارشناسان در شرکت اچ پی HP معتقدند که طول عمر پردازنده های اورکلاک شده، نسبت به تراشه های با سرعت کلاک حقیقی، کوتاه تر است.
به همین علت اچ پی ساختار نسخه های جدید ZBook  را به نحوی طراحی کرده که از این قابلیت پشتیبانی نکنند.
برای معرفی دقیق تر مشخصات محصولات جدید اچ پی باید بگوییم که این نوت بوک ها علاوه بر پردازنده اینتل Core i9-8950HK، به 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4-2667 و کارت گرافیک انویدیا مدل Quadro P2000 مجهز هستند.
مدل های ارتقاء‌ یافته HP ZBook معرفی شدند
همچنین دو عدد حافظه یک ترابایتی SSD M.2 در حالت معکوس نیز در ساختار زدبوک ها قرار داده شده است. 
در مورد کامپیوتر های بالارده در میان نسخه ارتقا یافته زدبوک اچ پی باید گفت که این مدل ها داری صفحه نمایش ال سی دی LCD با ابعاد 15.6 اینچ با نام تجاری DreamColor هستند.
این مانیتور، تصاویر را با رزولوشن 4K نمایش می دهد. اچ پی ادعا کرده که مونیتور زدبوک ها ضد بازتاب نور بوده و روشنایی آن ها 600cd/m2 است.

مدل های ارتقاء‌ یافته HP ZBook معرفی شدند

علاوه بر این، مانیتور به کار رفته در ساخت نسخه های ارتقا یافته زدبوک اچ پی، قادرند به طور کامل از طیف رنگی RGB پشتیبانی نمایند.
اما لپ تاپ های اچ پی سری ZBook G5 کمی متفاوت هستند. این لپ تاپ ها با صفحه نمایش 15 یا 17 اینچی ارائه می شود.
در مورد مشخصات سخت افزاری نیز باید گفت که پردازنده اینتل Core i9-8950HK و حافظه 64 گیگابایتی DDR4-2667 در این این نسخه از زدبوک به کار رفته است.
لازم به ذکر است که تمام این مدل ها دارای صفحه نمایش اچ پی DreamColor هستند که با ویژگی ضد بازتاب نور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
منبع: anandtech
مطالب مرتبط:
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر