۱۳۹۷ آبان ۱, سه‌شنبه

خرید اسکنر با سرعت بالا


via

اسکنر یکی از کاربردی ترین ماشین های اداری در دنیای امروز است زیرا همه تلاش می کنند تا نسخه های کاغذی خود را به فایل های قابل ذخیره شدن در کامپیوتر تبدیل نمایند.

به همین منظور، خرید اسکنر همچنان طرفداران بسیاری دارد. البته این که کدام نوع از اسکنر مناسب کار شماست، نیاز به تحقیق و بررسی داشته و لازم است تا از مشاورین در این خصوص کمک بگیرید.

این دستگاه بطور کلی انواع مختلفی دارد اما در دنیای امروز، همه علاقه دارند تا با سرعت بیشتری فرایند کاری خود را به اتمام برسانند به همین دلیل نیز خرید اسکنر با سرعت بالا اولویت همه می باشد.

 

خرید اسکنر با سرعت بالا

 

وجود اسکنر با سرعت بالا کمک می کند تا زمان کمتری را صرف این موضوع کنید که در موارد زیادی به کاهش هزینه ها می انجامد.

فرقی نمی کند که شما به دنبال اسکنر حرفه ای برای عکس هستید و یا قصد دارید تا از اسکنر حرفه ای برای دبیرخانه استفاده کنید، سرعت بالای این دستگاه به شما کمک می کند تا زمان کمتری را صرف این کار کنید.

بنابراین هنگامی برای خرید اسکنر حرفه ای به فروشگاهی مراجعه می کنید، سرعت اسکن را جزو مواردی با اولویت بالا قرار دهید.

بنابراین اگر به دنبال انتخاب اسکنری با سرعت بالا هستید، می بایست قبل از خرید، ویژگی هایی که در افزایش سرعت دستگاه و فرایند اسکن موثر هستند را شناسایی نمایید.

 

خرید اسکنر با سرعت بالا

 

خرید انواع اسکنر با سرعت بالا

اگر شما نیز راغب هستید تا با خرید انواع اسکنر با سرعت بالا، زمان بیشتری بخرید و هزینه ها را کاهش دهید، باستی انواع اسکنر را بشناسید.

بطور کلی هنگامی که به دنبال خرید اسکنر با سرعت بالا هستید، با دو دسته از اسکنر مواجه خواهید شد. دسته اول که معمولا همه از آن استفاده می کنند اسکنر تخت است که می بایست تک تک برگه ها را جداگانه بر روی دستگاه قرار داده و اسکن کرد.

این نوع اسکر برای افرادی که به دنبال خرید اسکنر با سرعت بالا هستند مناسب نیست، زیرا اگر چه شاید سرعت فرایند اسکن بالا باشد، اما شما نیاز دارید تا بصورت دستی، برگه را تعویض کنید.

 

خرید انواع اسکنر با سرعت بالا

 

بنابراین اسکنر تخت مناسب مکان هایی است که تعداد اسکن کم تری داشته و با این نوع اسکنر نیاز خود را رفع می کنند. اما دسته دوم که نوع حرفه ای تر اسکنر است، اسکنر فیدردار نام دارد.

در این حالت شما تنها لازم است که برگه ها را بر روی دستگاه قرار داده و خود آن بصورت خودکار، آنها را اسکن می کند. اگر به دنبال خرید اسکنر با سرعت اسکن بالا هستید، این گونه اسکنر مناسب شماست.

حتی در برخی از نمونه ها، خود دستگاه بصورت خودکار می تواند برگه ها را بصورت پشت و رو اسکن کند و نیازی به جابجایی برگه ها ندارید.

 

خرید انواع اسکنر با سرعت بالا

 

شرکت ایده برتر پارسیان، یکی از بزرگترین فروشگاه های ماشین اداری، انواع اسکنرها را به فروش می رساند.

این مجموعه انواع مختلفی از این دستگاه را از برندهای مختلف در اختیار مشتری قرار داده و به شما حق انتخاب می دهد.

منبع: wikipedia

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر