۱۳۹۷ آبان ۹, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PA503W

دیتا پروژکتور ویوسونیک PA503W
تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 800*1280
شدت روشنایی: 3600 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 22000:1

معرفی ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503W

ویدئو پروژکتور PA503W با 43 که یکی از انواع ویدئو پروژکتور شرکت ViewSonic است برای مدارسی که نیاز به تصاویر بزرگ و باکیفیت دارند مناسب است. با طراحی محفظه پنهان Port All این دیتا ویدئو پروژکتور انعطاف پذیری بیشتری را در هنگام استفاده از دانگل های بی سیم و کامپیوترهای شخصی فراهم می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503W
در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PA503W باید بگوییم که این مدل با تکنولوژی Sonic Expert و Sonic Mode کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهد. همچنین باید گفت که می توان از کامپیوترهای بسیار کوچک محفظه پنهان استفاده نمود و پروژکتور را به یک دستگاه همه کاره یا All in One تبدیل نمود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ViewSonic PA503W

پورت USB موجود در محفظه ی پنهان این ویدئو پروژکتور ان ای سی برق مربوط به دانگل های بیسیم را مهیا می کند. محفظه ی پنهان برای دانگل بیسیم شرایطی را فراهم می کند تا بدون نگرانی از به سرقت رفتن دانگل، تصاویر خود را به صورت بیسیم از طریق موبایل برای حاضرین نمایش دهید.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ViewSonic PA503W
از قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک ViewSonic PA503W می توان به شدت روشنایی 3600 انسی لومن آن اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PA503W با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PA503W

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک ViewSonic PA503W دارای پورت MHL می باشد که می توان به صورت مستقیم و بدون نصب نرم افزار و فقط با اتصال یک سیم تصویر گوشی موبایل خود را به نمایش بگذارید. همچنین عمر لامپ ویدئو پروژکتور 15000 ساعت می باشد.
دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PA503W

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر