۱۳۹۷ مهر ۳۰, دوشنبه

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440

بنظر می رسد که دستگاهی مانند ویدئو پروژکتور، به این زودی کنار گذاشته نشده و همچنان پرکاربرد باشد زیرا با وجود فناوری های مختلف، هنوز وجود دیتا ویدئو پروژکتور در بسیاری از مکان ها الزامی و کاربردی است.
از طرفی دیگر، ژاپنی هایی مانند شرکت ریکو در این زمینه بسیار قدرتمند ظاهر شده و انواع مختلفی از ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh  را به بازار عرضه کرده اند.
در این مطلب قصد داریم به معرفی و نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440 بپردازیم که جزو پرطرفدار هاست.

مشخصات ظاهری دیتا ویدئو پروژکتور ریکو  Ricoh PJ X2440

برای بیان مشخصات ظاهری دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440 باید بگوییم این پروژکتور وجود ابعادی معادل 286 * 100 * 208 میلی متر و وزن 2.6 کیلوگرم، از آن دسته دستگاه هایی است که می توان بصورت سقفی و یا زمینی استفاده کرد.

مشخصات ظاهری دیتا ویدئو پروژکتور ریکو  Ricoh PJ X2440

ویدئو پروژکتور ریکو مدل Ricoh PJ X2440 نمونه پیشرفته تر و بروز شده از نظر سخت افزاری نمونه قدیمی خود می باشد.
البته این دستگاه مشابه دیتا ویدئو پروژکتور ریکو  Ricoh PJ S2440 است و تفاوت چندانی ندارد ولی در مقایسه با نمونه پر فروش و موفق خود، یعنی همان PJ X2340، پیشرفت های خوبی داشته است.
ویدئو پروژکتور ریکو X2440 به گونه ای طراحی شده است تا افرادی با بودجه کم نیز بتوانند از فناوری بی نظیر این شرکت بهره مند شوند.
بنابراین قیمت فروش ویدئو پروژکتور ریکو  Ricoh PJx2440 به میزان قابل توجهی نسبت به مدل های مشابه و محصولاتی از این قبیل کمتر بوده و مقرون به صرفه است.

مشخصات ظاهری دیتا ویدئو پروژکتور ریکو  Ricoh PJ X2440

 

مشخصات فنی دیتا ویدئو پروژکتور ریکو X2440چ

مشخصات فنی دیتا ویدئو پروژکتور ریکو X2440 از لنز ثابتی استفاده می کند که زوم 1.1 دارد.
لامپ ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh از نوع High-pressure mercury 190 Watt است که می تواند برای نمایش فیلم های آموزشی و برگزاری جلسات مناسب باشد.
در ضمن باید گفت که باتری بکار رفته در این محصول قادر است تا 6 هزار ساعت عمر کند.
رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440 از نوع XGA بوده و دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440 نیز با وضوح تصویر SVGA تصاویر را پخش می کند که تفاوت چندانی احساس نمی شود.
مشخصات فنی دیتا ویدئو پروژکتور ریکو X2440

این دستگاه برای اینکه کیفیت تصاویر خوبی را به شما بدهد، بهتر است که در فاصله 0.9 تا 11.1 متری از پردا نمایش نصب شود.
از دیگر موارد قابل تحسین این دستگاه در این بازه قیمتی، 3000 انسی لومنز بودن شدت روشنایی آن می باشد که در کنار سایر ویژگی ها، تصویر خوبی را به شما می دهد.

جمع بندی

خرید دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJx2440 به شما اجازه می دهد تا سیستم آموزشی قوی داشته و جلسات خود را بصورت حرفه ای برگزار نمایید.
از طرفی دیگر، هزینه های نگهداری پایین تری داشته و به سادگی می توان آن را راه اندازی نمود.

جمع بندی

شرکت ایده برتر پارسیان با عرضه محصولات این چنینی سعی دارد تا همه مشتریان خود را در نظر داشته و حق انتخاب را به آنها بدهد.
این مجموعه یکی از کاملترین محصولات را در فروشگاه خود داشته و با ضمانت اصالت ارائه می نماید.
همچنین شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر