۱۳۹۷ مهر ۲۹, یکشنبه

همکاری سامسونگ و گوگل در توسعه پیام‌ رسان‌ها

جدیدترین اخبار حاکی از آن است که دو شرکت سامسونگ Samsung و گوگل Google قصد دارند همکاری جدیدی را با هم آغاز نمایند.
این دو شرکت مطرح در زمینه تکنولوژی، پروژه جدیدی را به صورت مشترک آغاز کرده اند و می خواهند با ارائه خدمات جدید، کاربران خود را شگفت زده کنند!
همان طور که می دانید در حال حاضر اپلیکیشن های پیام رسان تا حد زیادی جایگزین شبکه موبایل شده و گروه کثیری از مردم به جای ارسال SMS یا پیامک های قدیمی از برنامه هایی مثل وی چت، وات آپ یا تلگرام استفاده می کنند.

همکاری سامسونگ و گوگل در توسعه پیام‌ رسان‌ها

 

همکاری سامسونگ و گوگل در توسعه پیام‌ رسان‌ها

طبق اخبار منتشر شده، هدف این همکاری طراحی یک سیستم ارتباطی بسیار پیشرفته است که به افراد امکان می دهد بدون نیاز به نصب یک اپلیکیشن خاص، مکالمه ویدئویی و چت گروهی انجام دهند و یا اینکه فایل های تصویری یا ویدئویی با حجم بالا را برای یکدیگر ارسال نمایند.
به این ترتیب، استفاده از پیام رسان ها برای کاربران لذت بخش تر شده و افراد راحت تر از اکنون می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
در این راستا سامسونگ اعلام کرده که برای محقق شدن این هدف، قصد دارد گوشی های هوشمند خود را توسعه داده آن ها را به RSC یا خدمات ارتباط غنی مجهز نماید.

همکاری سامسونگ و گوگل در توسعه پیام‌ رسان‌ها

ارتقاء سطح و کیفیت گوشی های هوشمند اندرویدی از اهمیت بالایی برخوردار است.
شواهد نشان می دهند که گوشی های هوشمند سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 plus نخستین گوشی های این برند خواهند بود که از خدمات RSC استفاده می نمایند.
سامسونگ اعلام کرده که:
سری جدید گوشی های هوشمند گلکسی طوری طراحی شده اند که به صورت پیش فرض از سرویس پیام رسان RSC پشتیبانی می کنند. این کار توسط شرکت های مخابراتی یا کریرهایی انجام می شود که در حال حاضر این سرویس پیام رسان را در خدمات خود ارائه می دهند یا قصد دارند در آینده نزدیک سرویس های خود را ارتقا داده و به سرویس خدمات ارتباط غنی را به برنامه های خود اضافه نمایند.
اگر شما هم به عنوان کاربر با یکی از این شرکت های مخابراتی همکاری می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت سیستم های موجود را بررسی کنید.

همکاری سامسونگ و گوگل در توسعه پیام‌ رسان‌ها

احتمالا لازم است که نرخ فعالیت خود را توسعه دهید تا بتوانید از قابلیت جدیدی که گوگل و سامسونگ برای ارتباط بهتر در اختیار کاربران قرار می دهند، استفاده نمایید.
معاون اجرایی کمپانی سامسونگ در مورد این پروژه همکاری گفت است:
با گسترش مشارکت قوی ما با شرکت گوگل، فرصت استفاده از یک پیام رسان غنی را برای کاربران و مشتریان خود فراهم خواهیم کرد. آن ها از این طریق می توانند در بستر پلتفرم های پیام رسان با دوستان و اعضای خانواده خود چت کنند.
پیش بینی می شود که همکاری این دو کمپانی، منجر به پیشرفت صنعت در حوزه پیام رسانی نوین شده و پوشش جهانی RSC را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

همکاری سامسونگ و گوگل در توسعه پیام‌ رسان‌ها

برای اطلاع از اخبار روز تکنولوژی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید.
منبع: mspoweruser
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر