۱۳۹۷ آبان ۱, سه‌شنبه

دستگاه کپی استوک رومیزی


via

وجود ماشین های اداری مانند دستگاه کپی، جزو مهمترین دستگاه های یک مجموعه اداری و شرکتی است. برخی از مراکز ترجیح می دهند تا برای مدیریت هزینه ها و کاهش آن، دستگاه کپی استوک را خریداری کنند.

یکی از انواع پرطرفدار آن نیز دستگاه کپی رومیزی است که بدون پایه عرضه می شود و می توان بر روی هر سطحی آن را قرار داد. استفاده از دستگاه کپی کارکرده رومیزی برای بسیاری از مراکز قابل استفاده است و می توان با کمترین هزینه آن را خریداری کرد.

دستگاه کپی استوک رومیزی

در این بین شاید تنها ایراد استفاده از دستگاه کپی استوک رومیزی را نبود گارانتی و خدمات پس از فروش دانست که اگر چند نکته را رعایت کنید، با این مشکلات مواجه نخواهید شد.

دستگاه کپی کارکرده لزوما تجهیزی دارای مشکل نبوده و صرفا دست دوم تلقی می شود چون قبلا از آن استفاده شده است. طبق قوانین اروپا، شرکت ها بایستی این تجهیزات را پس از اتمام دوره خدمات پس از فروش کنار گذاشته و مدل جدید را جایگزین آن کنند.

دستگاه کپی استوک رومیزی

خرید دستگاه کپی استوک رومیزی

طبق توضیحات بالا، دستگاه کپی رومیزی دست دومی که خریداری می کنید، لزوما به دلیل مشکلات فنی کنار گذاشته نشده است. بسیاری از انواع دستگاه کپی استوک رومیزی موجود حتی استفاده نشده و صرفا به دلیل اتمام دوره خدمات پس از فروش، از سوی شرکت ها به فروش گذاشته می شوند.

در این موضوع، تفاوتی میان دستگاه کپی استوک رنگی و یا سیاه و سفید وجود ندارد. بنابراین اگر قصد کاهش هزینه ها را دارید، و یا بودجه در نظر گرفته شده شما مناسب خرید محصولات نو نیست، خرید دستگاه کپی استوک رومیزی می تواند بهترین انتخاب باشد.

خرید دستگاه کپی استوک رومیزی

تنها لازم است تا محل خرید این تجهیزات را به درستی انتخاب کنید. شرکت ایده برتر پارسیان با تجربه فراوان خود در این زمینه، توانسته به مشتریان خود ثابت کند که جز رضایت آنها نمی اندیشد.

این مجموعه فروش دستگاه کپی استوک رومیزی را از برترین برندها در میان محصولات خود را داشته و بهترین قیمت دستگاه کپی رومیزی را ارائه می کند و به مشتری اطمینان می دهد که همه محصولات بصورت فنی بررسی شده اند.

خرید دستگاه کپی استوک رومیزی

منبع: centralcopy

مطالب مرتبط:

دستگاه کپی رومیزی

دستگاه کپی استوک رنگی

دستگاه کپی استوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر