۱۳۹۷ مهر ۲۸, شنبه

تحلیل و بررسی اسکنر فوجیتسو Fujitsu Fi-7260

ماشین های اداری مانند اسکنر، قابلیت های فراوانی را در اختیار ما قرار می دهند که با استفاده از آنها می توان به سادگی فایل ها و اسناد کاغذی را به فایل های کامپیوتری تبدیل نمود.
در این بین، اسکنر فوجیتسو Fujitsu به خوبی توانسته کیفیت و قابلیت های خود را به رخ سایرین بکشد. به همین منظور، این برند جای خود را در میان همه پیدا کرده است.

تحلیل و بررسی اسکنر فوجیتسو Fujitsu Fi-7260

این برند انواع مختلفی را طراحی و تولید کرده است اما اسکنر فوجیتسو  Fujitsu Fi-7260طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
در این مقاله سعی داریم بصورت خلاصه به نقد و بررسی اسکنر فوجیتسو  Fujitsu Fi-7260بپردازیم.

مشخصات کلی و ظاهری اسکنر فوجیتسو Fi-7260

برای اشاره به مشخصات کلی و ظاهری اسکنر فوجیتسو Fi-7260 باید گفت اسکنر فوجیتسو  Fujitsu Fi-7260تغذیه اتوماتیک داشته و قادر است بصورت رنگی اسکن کند.
این اسکنر 234 × 300 × 577 میلی متر اندازه داشته و دارای یک صفحه نمایش برای برنامه ریزی اسکنر است.
اسکنر فوجیتسو 7260 از پیشرفته ترین قابلیت تصویر برداری CCD استفاده می کند و از طریق امواخ التراسونیک می تواند اسناد دو یا چندتایی را تشخیص دهد.

مشخصات کلی و ظاهری اسکنر فوجیتسو Fi-7260

از طرفی، اسکنر fujitsu 7260 می تواند اسنادی با طول 5.588 میلی متر را اسکن کند که این اتفاق نیز بوسیله فناوری کشش و حمل سند انجام می دهد.
بنظر می آید قیمت اسکنر fujitsu 7260 در مقایسه با فناوری ساخت و کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه باشد و می تواند بهترین خدمات را ارائه کند.

ویژگی های فنی

اسکنر فوجیتسو  Fujitsu Fi-7260از جمله دستگاه هایی است که سرعت بالایی در اسکن دارد و می تواند 60 برگ را در هر دقیقه اسکن کند که در واقع 120 تصویر می شود.

ویژگی های فنی

اسکنر فوجیتسو FI-7260 از اندازه استاندارد A4 تبعیت می کند و می توان اندازه هایی در این مقدار و یا کمتر را اسکن کرد. از نظر دقت خروجی نیز باید گفت که بین 50 تا 1200 dpi بوده و که کیفیت بسیار خوبی به شمار می رود.
از دیگر نکات این دستگاه می توان به فیدر آن اشاره کرد که قادر ات تا 80 برگه را در خود جای دهد. علاوه بر این، با توجه به امکانات تعبیه شده در آن، روزانه تا سقف 4 هزار برگه را می تواند اسکن نماید که مقدار قابل توجهی می باشد.

جمع بندی

اسکنر فوجیتسو  Fujitsu Fi-7260را می توان از جمله دستگاه های کاربردی و مناسب کارهای اداری دانست که قادرند تا با بهترین کیفیت اسکن کنند.
برای دریافت قیمت اسکنر فوجیتسو مدل 7260 توصیه می شود تا از منابع قابل اعتماد استعلام نمایید زیرا ممکن است با مشکلات بعدی روبرو شوید.
شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی فروش اسکنر فوجیتسو Fujitsu توانسته با ایجاد فضایی ایمن، خدمات مربوط به این برند را به مشتریان خود ارائه نماید.

جمع بندی

این مجموعه با دریافت نمایندگی رسمی، می تواند بهترین قیمت اسکنر فوجیتسو را به دور از هر گونه سیاه نمایی و قیمت های غیر واقعی به مشتریان و علاقمندان اطلاع رسانی کند.
لازم به ذکر است که مجموعه ایده برتر پارسیان تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه نموده و همیشه در کنار مشتری باقی خواهد ماند.
برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر اسکنر کانن Canon DR-M1060 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر