۱۳۹۷ مهر ۱۸, چهارشنبه

قیمت دستگاه کپی صنعتی


via

ماشین های اداری مانند دستگاه کپی در بخش های مختلفی وجود دارند و در دنیای امروز نقش مهمی را بازی می کنند.

شاید بیشتر نمونه هایی که از این دستگاه مشاهده کردیم، مدل های خانگی و اداری بوده اند و کمتر دستگاه کپی صنعتی دیده ایم.

قیمت دستگاه کپی صنعتی

قیمت دستگاه کپی صنعتی به مراتب بالاتر است و مناسب همه نیست، اما مکان هایی هم هستند که نیازمند این نوع از ماشین های اداری می باشند. تفاوت مدل های خانگی با مدل های صنعتی زیاد است و قابل مقایسه با هم نیستند.

قیمت انواع دستگاه کپی صنعتی

شاید قیمت دستگاه فتوکپی صنعتی و اندازه آن اولین چیزی باشد که به چشم بیاید ولی مهم تر از همه آنها سرعت و حجم کپی در روز است.

این نمونه از دستگاه ها با سرعت بالاتری می توانند کپی تهیه کنند و تعداد برگه هایی که می توانند کپی کنند بیشتر از نمونه های خانگی است. علاوه بر این، در نمونه های ایستاده دستگاه فتوکپی از نوع صنعتی، چندین طبقه وجود دارد که هر کدام مسئول نگهداری برگه هایی با اندازه های استاندارد است که دیگر نیازی به تعویض برگه نباشد.

قیمت انواع دستگاه کپی صنعتی

حتما بخوانید: اصطلاحات تخصصی دستگاه کپی که باید بدانید

بررسی قیمت انواع دستگاه کپی صنعتی

به هر حال قیمت انواع دستگاه کپی صنعتی همانند سایر محصولاتی که در زمره دستگاه های صنعتی هستند، بالاتر از سایر مدل هاست که این موضوع کاملا توجیه پذیر است. خرید چنین محصولاتی تنها برای افراد و مراکزی توجیه اقتصادی دارد که حجم کار آنها از میزان عادی بالاتر بوده و نیازمند یک دستگاه قدرتمند هستند.

به همین دلیل نیز قیمت دستگاه کپی صنعتی برای این کاربری ها و این افراد کاملا منطقی و مقرون به صرفه است. تنها لازم است تا از مراکز مجاز این تجهیزات را خریداری کنید تا دستگاهی قابل اعتماد را داشته باشید.

قیمت انواع دستگاه کپی صنعتی

شرکت ایده برتر پارسیان سالهاست که به عنوان مرکز خرید دستگاه کپی فعالیت می کند و برای آسان تر شدن کار مشتریان، وبسایت فروشگاهی را ایجاد کرده است تا همه به قیمت دستگاه کپی از برندهای مختلف دسترسی داشته و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه زیاد، مدل ها را با هم مقایسه کرده و سفارش دهند که پس از آن با گارانتی معتبر تحویل خواهند گرفت.

قیمت انواع دستگاه کپی صنعتی

برای مشاهده محصولات این قسمت به بخش دستگاه کپی در سایت مراجعه کنید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر