۱۳۹۷ مهر ۲۱, شنبه

امکان بازیابی فایل‌های پاک‌شده‌ ناشی از آپدیت ویندوز 10

همان طور که می دانید در جریان انتشار آپدیت جدید ویندوز 10 برای دستگاه های سرفیس مایکروسافت، برخی از کاربران دچار مشکل شدند و فایل شخصی خود در قسمت Document و تصاویر را از دست دادند.

امکان بازیابی فایل‌های پاک‌شده‌ ناشی از آپدیت ویندوز 10

این کاربران اعلام کردند که با استفاده از نرم افزارهای Recovery نیز نتوانسته اند فایل های شخصی خود را بازگردانند.
آپدیت جدید ویندوز 10 قرار بود در اکتبر 2018 ارائه شود و در معرض استفاده همه کاربران قرار بگیرد. این به روز رسانی ویندوز را به نسخه 1809 ارتقا می داد.               

مایکروسافت فایل های حذف شده را بازیابی می کند

در اولین مرحله به روزرسانی ویندوز، دستگاه های سرفیس مایکروسافت، نسخه جدید را که با شماره بیلد 17763 منتشر شده بود، دریافت کردند.
همان طور که پیش تر هم گفته شده بود آمار دقیقی از تعداد کاربرانی که به دلیل وجود این باگ فایل های خود را از دست داده اند، وجود ندارد اما شرکت مایکروسافت فعلا انتشار این به روزرسانی را متوقف کرده و تا تعداد افراد بیشتری با این مشکل مواجه نشوند.

مایکروسافت فایل های حذف شده را بازیابی می کند

هر چند که این باگ همه کاربران را درگیر نکرده اما شکایت همان تعداد افراد محدود نیز باعث شده است که مدیران مایکروسافت در صدد برطرف نمودن این باگ بربیایند و در کوتاه ترین زمان ممکن راهکاری برای آن پیدا کنند.
متخصصان شرکت مایکروسافت اعلام کرده اند که فایل های پاک شده کاربران را بازمی گردانند.
دونا سرکار، مدیر بخش ویندوز اینسایدر در این شرکت، گفته است:
کاربرانی که از باگ موجود در آپدیت ویندوز متضرر شده و فایل های خود را از دست داده اند، استفاده از کامپیوتر خود را متوقف کنند و در اسرع وقت به صورت  مستقیم با شرکت مایکروسافت تماس بگیرند.
تیم پشتیبانی فنی مایکروسافت، ابزارهای مجهزی در اختیار دارند که می توانند به کمک آن ها، اطلاعات از بین رفته کاربران خود را مجددا بازیابی نمایند. 
                         مایکروسافت فایل های حذف شده را بازیابی می کند                                                                                                                                                                                                           
دونا سارکار در توئیت خود نوشته است:
اگر شما هم جزو افرادی هستید که پس از به‌روزرسانی به آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ به مشکل گم‌شدنِ فایل‌ها برخورده‌اید، لطفاً با پشتیبانی تماس بگیرید. آن‌ها ابزارهایی دارند که بازگشت به حالت پایدار را ممکن می‌سازند. این بیلد برای دانلود دستی دیگر در دسترس قرار ندارد.                                           

مایکروسافت فایل های حذف شده را بازیابی می کند

جالب است بدانید که این امکان برای کاربران ایرانی نیز وجود دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با دریافت به روزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10، فایل های شخصی خود را از دست داده اید می توانید با استفاده از یک شماره مجازی با شماره +1-800 تماس بگیرید و یا با پشتیبانی آنلاین مایکروسافت Microsoft ارتباط برقرار کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش اخبار روز تکنولوژی در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.      
منبع: engadget
مطالب مرتبط:
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر