۱۳۹۷ مهر ۱۸, چهارشنبه

انتشار آپدیت ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی متوقف شد

اگر اخبار روز تکنولوژی را دنبال کرده باشید، می دانید که اخیرا خبری مبنی بر حذف فایل های شخصی توسط آپدیت جدید ویندوز 10 منتشر شده است.
شرکت مایکروسافت جدیدترین آپدیت ویندوز 10 را برای اکتبر 2018، همزمان به رونمایی از محصولات سرفیس خود منتشر کرد.

انتشار آپدیت ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی متوقف شد

اما مدتی بعد از آن گفته شد کاربرانی که این آپدیت را روی سیستم خود دریافت کرده اند، برخی از فایل های شخصی و تصاویر خود را از دست داده اند.
ظاهرا حذف این فایل ها به صورت دائمی اتفاق افتاده و موفق به بازیابی آن از طریق نرم افزارهای ریکاوری نشده اند.

انتشار آپدیت ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی کاربران متوقف شد

باید خاطر نشان کنیم که متخصصان مایکروسافت از بروز این باگ مطلع هستند و از آنجایی که برای گروهی از کاربران مشکلات زیادی ایجاد شده است، در حال بررسی و یافتن راه حل می باشند.
به همین دلیل مایکروسافت در سایت پشتیبانی این شرکت در رابطه با آپدیت ویندوز، اعلام کرده:
به دلیل دریافت گزارش هایی از کاربران در مورد حذف فایل های شخصی در اثر نصب آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10، انتشار این به روز رسانی برای کلیه کاربران متوقف می گردد.
این شرکت همچنین به افرادی که در اثر دریافت این به روزرسانی دچار مشکل شده اند و فایل های خود را از دست داده اند، توصیه کرده که حتما با Microsoft تماس بگیرند.

انتشار آپدیت ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی کاربران متوقف شد

کارشناسان از آن دسته از کاربرانی که آپدیت جدید ویندوز 10 را به صورت دستی دریافت کرده اند، خواسته تا رفع ایرادات موجود از نصب آن خودداری نمایند. نسخه جدید به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
هنوز آمار دقیقی از تعداد افرادی که به دلیل باگ موجود در آپدیت ویندوز 10 دچار مشکل شده اند، در دست نیست.

انتشار آپدیت ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی کاربران متوقف شد

اما اگر حتی درصد بسیار کمی از کاربران نیز فایل های خود را از دست داده باشند، بسیار عجیب و غیر عادی است. زیرا این مشکل به هیچ عنوان در هنگام انتشار نسخه آزمایشی رخ نداده بود.
به طور معمول، میلیون ها کاربر برای تست ویندوز 10 با شرکت مایکروسافت همکاری می کنند اما با این وجود باز هم اشکالاتی در مورد کیفیت این نسخه از ویندوز مطرح شد.
به عنوان مثال می توان به ایرادات مطرح شده در مورد Blue Screen Of Death یا صفحه آبی مرگ اشاره کرد. این موضوع در اوایل سال جاری میلادی باعث شد که مایکروسافت انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را به تاخیر بیندازد.

انتشار آپدیت ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی کاربران متوقف شد

کارشناسان و متخصصان این شرکت نرم افزاری موفق شدند باگ های به وجود آمده را قبل از ارائه نسخه اصلی به مصرف کنندگان و شرکت های تجاری برطرف کنند.
مایکروسافت Microsoft برنامه ریزی کرده بود که طی چند روز آینده، نسخه نهایی آپدیت 2018 ویندوز را به صورت عمومی منتشر کند اما با دریافت گزارش هایی از باگ به وجود آمده، این برنامه ریزی با تغییراتی مواجه خواهد شد.
منبع: theverge
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر