۱۳۹۶ دی ۱۷, یکشنبه

تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC


via

همان طور که می دانید ویدئو پروژکتور که در فضاهای عمومی مثل کلاس درس یا سالن های جلسات نصب می شود همیشه در معرض دسترسی افراد غیر مجاز قرار دارد. شما می توانید با قرار دادن پسورد بر روی ویدئوپروژکتور از روشن شدن دستگاه توسط هر شخص ناشناسی جلوگیری کنید. در اینجا قصد داریم شیوه رمز گذاری بر روی ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC را آموزش دهیم. برای این کار شما باید وارد منوی پروژکتور شوید و یک پسورد تعیین کنید. با این کار هنگام روشن شدن ویدئو پروژکتور یک کادر ظاهر می شود که از کاربر می خواهد رمز عبور را وارد نماید. در نتیجه با وارد کردن رمز اشتباه، دیتا ویدئو پروژکتور هیچ تصویری را نمایش نخواهد داد.

تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC

مراحل تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC

مراحل تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC به صورت زیر می باشد:

1 - کلید منو را فشار دهید. سپس فلش جهت نمای راست را دو بار بزنید تا گزینه SETUP انتخاب شود و اینتر بزنید.

2 - جهت نمای راست را بزنید تا گزینه INSTALLATION انتخاب شود. در مرحله بعد فلش رو به پایین را 3 بار بزنید تا SECURITY انتخاب شود سپس ENTER بزنید. فلش رو به پایین را فشار دهید تا SECURITY در حالت ON قرار بگیرد. و بعد اینتر بزنید.

مراحل تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC

3 - در مرحله بعد شما باید یک کد واژه انتخاب کنید. بهتر است این کد واژه بین 4 تا 10 کاراکتر باشد. سپس با ترکیب 4 فلش، رمز را تایید کنید و اینتر بزنید.

مراحل تنظیم رمز عبور برای ویدئو پروژکتور NEC

4 - با ظاهر شدن کادر Confirm Keyword گزینه YES را انتخاب کنید و اینتر بزنید.

حتما بخوانید: نحوه ریست کردن تایمر لامپ ویدئو پروژکتور

بعد از انجام این مراحل، برای روشن کردن دیتا پروژکتور، دستگاه پیغام قفل بودن ویدئوپروژکتور را نمایش می دهد. شما باید دکمه MENU را بزنید و رمز صحیح را وارد نمایید تا پروژکتور تصاویر را پخش کند. لازم به ذکر است که تنظیمات بخشsecurity  پروژکتور با ریست کردن منو، لغو نخواهد شد. برای غیر فعال کردن رمز ویدئو پروژکتور کافی است که مانند مراحل قبل به قسمتsecurity  دسترسی پیدا کنید و بعد از انتخاب گزینه OFF، اینتر بزنید. دستگاه از شما رمز عبور را درخواست می کند. با وارد شدن کاراکترهای صحیح رمز، عملکرد SECURITY غیر فعال خواهد شد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر