۱۳۹۶ بهمن ۹, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440

ویدئو پروژکتور ریکو PJ S2440
تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: SVGA
شدت روشنایی: 3000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 2200:1 ~ 10000:1

معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکور PJ S2440 

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو مدل PJ S2440 یکی دیگر از تولیدات شرکت ریکو Ricoh است. این محصول دارای وضوح تصویر SVGA است و اولین دیتا ویدئو پروژکتور با این رزولوشن است که با قیمت مناسب عرضه می شود.
در ادامه معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکو PJ S2440 خوب است بدانید که این دستگاه جایگزینی برای ویدئوپروژکتور ریکو  PJ X2340 می باشد. همچنین برد اصلی دستگاه بروز رسانی شده و خروجی تصویر از RGB به HDMI ارتقا یافته است. .
معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکور PJ S2440

ویژگی ها و قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور ریکو S2440

ویدئو پروژکتور PJ S2440 ریکو از ویدئوپروژکتورهای پایه و ارزان قیمت شرکت ریکو است.  رزولوشن یا وضوح تصویر ویدئو پروژکتور ریکو، امکان نمایش تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا را برای طیف گسترده ای از کاربران که بودجه محدودی در اختیار دارند را فراهم می کند.
در ادامه توضیح ویژگی ها و قابلیت های دیتا ویدیو پروژکتور ریکو S2440 باید بگوییم که با استفاده از این دیتا پروژکتور، امکان تجهیز همه کلاس ها در مدارس و آموزشگاه های هوشمند و همچنین برگزار کردن جلسات کاری به صورت حرفه ای فراهم می گردد. و شما می توانید طرح ها و برنامه های خود را با مشتریان و همکارانتان به اشتراک بگذارید.

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440
دیتا پروژکتور ریکو PJ S2440برای استفاده در مدارس، دانشگاه ها و کلیه کلاس های آموزشی مناسب است. بزرگنمایی این دستگاه به صورت دستی انجام می شود و عمر لامپ آن 6000 ساعت است.
نکته دیگری که لازم است درباره دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440بدانیم این است که راه اندازی این دستگاه بسیار آسان است و هزینه بسیار اندکی برای نگهداری نیاز دارد همچنین ورودی های کامـل تصویر، از بارزترین ویژگی های ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh به شمار می آید.
شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع ماشین های اداری ریکو Ricoh به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر