۱۳۹۶ بهمن ۴, چهارشنبه

خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس

چنانچه قصد دارید برای کلاس درس و یا آموزشگاه خود یک دیتا ویدئو پروژکتور تهیه کنید، این مطلب را از دست ندهید. در اینجا نکات و فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید یک ویدئو پروژکتور آموزشی را بررسی می کنیم.

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور آموزشی برای کلاس درس

در اینجا نکات لازم را به عنوان راهنمای خرید ویدئو پروژکتور آموزشی برای کلاس درس بیان می کنیم. ویدئوپروژکتور ها از لحاظ تکنولوژی ساخت در انواع مختلفی از جمله LCD و DLP وجود دارند که هر یک دارای مزایا و معایب خاص خود است. شما با توجه به شرایط نور و فضای کلاس و همچنین کاربردی که انتظار دارید باید محصول مناسب خود را انتخاب کنید. ویدئو پروژکتور LCD بیشتر مناسب فضاهای تاریک و تماشای فیلم است. اما تصاویر را با پیکسل های بیشتری نمایش می دهد. همچنین مصرف برق بهینه دارد و مقدار گرمای کمتری نسبت به ویدئو پروژکتور DLP تولید می کند. امادیتا پروژکتور DLP به دلیل رزولوشن و دقت بالا، تصاویر را بسیار بهتر و واقعی تر نمایش می دهد.
راهنمای خرید ویدئو پروژکتور آموزشی برای کلاس درس
موضوع مهم دیگر در هنگام خرید پروژکتور کلاس درس، لامپ ویدئو پروژکتور است. نور خروجی از ویدئوپروژکتور توسط لومن یا انسی لومنز بیان می شود. دیتا پروژکتورهایی که لومن بالاتری دارند، تصاویر درخشانتری را نمایش خواهند داد. بنابراین بسته به تعداد افراد حاضر در کلاس و شفافیت مورد انتظار شما، میزان روشنایی تصویر ویدئو پروژکتور یا لومن دستگاه متفاوت خواهد بود. فاکتور مهم بعدی، وزن دیتا ویدئو پروژکتور است. اگر می خواهید ویدئو پروژکتور را بین کلاس های مختلف جابه جا کنید، باید به وزن آن توجه کنید. زیرا در این صورت شما به دستگاهی نیاز دارید که وزنی کمتر از 3 کیلوگرم داشته باشد. اما در صورت نصب ویدئو پروژکتور روی پایه ثابت، وزن آن دیگر اهمیتی ندارد و لازم نیست در هنگام خرید آن را مد نظر قرار دهید.
راهنمای خرید ویدئو پروژکتور آموزشی برای کلاس درس
نکته مهم دیگری که لازم است هنگام خرید ویدئو پروژکتور به آن توجه کنید، نسبت ابعاد تصویر و نسبت کنتراست است. مثلا تصاویر یک ویدیو پروژکتور با ابعاد 4:3  حالت مربع شکل و تصاویر دیتا ویدئو پروژکتور با ابعاد 16:9 به صورت مستطیل می باشد. نسبت کنتراست نیز به نسبت درخشان ترین و تاریک ترین قسمت های یک تصویر اشاره می کند. بسته به میزان روشنایی یک کلاس، دو دیتا پروژکتور با دو کنتراست متفاوت ممکن است تصاویر مشابهی را نمایش دهند. پس اگر در کلاس درس خود از نور متوسطی بهره مند هستید، بهتر است بیشتر لومن دستگاه را مورد توجه قرار دهید.
شما می توانید برای دریافت قیمت مدل های متنوع ویدئو پروژکتور و همچنین مشاوره قبل از خرید از طریق شماره تلفن 73027-021 با کارشناسانایده برتر تماس بگیرید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر