۱۳۹۶ بهمن ۷, شنبه

قیمت دستگاه چاپ بنر


via

دنیای چاپگرها بسیار وسیع و گسترده است که تقریبا همه ما مدل های خانگی آنها را با نام پرینتر می شناسیم. اما در سطح صنعتی، به آنها دستگاه چاپ بنر می گویند. پلاتر یکی از این دسته دستگاه های صنعتی بوده که در چاپ برگه ها، بنر ها و بطور کلی، چاپ با عرض و طول مختلف استفاده می شود. نمی توان بطور دقیق گفت که بهترین مارک دستگاه چاپ بنر کدام است، زیرا هر برند و هر مدل، امکانات و ویژگی های خاص خود را دارد و می توان از هر کدام، برای یک نوع کاربری استفاده کرد. همین عوامل هم در قیمت دستگاه چاپ بنر اثرگذار هستند و می بایست در هنگام خرید دقت بیشتری به خرج داد. همیشه توصیه می کنیم که خرید تجهیزات مورد نیاز خود را، مخصوصا دستگاه های صنعتی، از مراکز مجاز تهیه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل، بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول، بهره مند شوید.

حتما بخوانید: دستگاه پلاتر چیست؟

قیمت دستگاه چاپ بنر

بررسی قیمت دستگاه چاپ بنر

خرید دستگاه پلاتر کمی نیاز به بررسی دارد تا به درستی انتخاب کنید. چگونگی چاپ و مقدار چاپ اهمیت بالایی دارد. اگر به سرعت بالایی نیاز ندارید، یک مدل ساده ممکن است مناسب کار شما باشد، اما اگر بخواهید سرعت و حجم چاپ بیشتری داشته باشید، می بایست به سراغ مدل های پیشرفته تری بروید. برای مثال، اگر در حال چاپ تصاویر، پوسترها یا بیلبوردهای بزرگ هستید، اندازه دستگاه و تصاویر شما، گزینه های انتخابی شما محدودتر می شود، زیرا هر پلاتر دارای محدودیت در اندازه های مختلف است.

بررسی قیمت دستگاه چاپ بنر

سرعت و کیفیت چاپ از مهمترین عوامل در انتخاب دستگاه است. البته بررسی قیمت دستگاه چاپ بنر ممکن است انتخاب شما را محدود کند، زیرا این سری دستگاه ها، جزو دسته های صنعتی بوده و قیمت بالاتری دارند. از سایر عوامل موثر در انتخاب دستگاه، می توان به امکانات دیگری مانند میزان مصرف برق، وجود هیترهای مختلف برای از بین بردن چروک های بنر، سنسورهای مختلف مانند سنسور رول بازکن، قابلیت چاپ روی بنر، فلکس و یا استیکر و داشتن کلید های اضطراری که در صورت نیاز، بلافاصله دستگاه متوقف شود. برای دریافت قیمت و خرید انواع پلاتر به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر