۱۳۹۶ بهمن ۷, شنبه

تحلیل و بررسی دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6020n


via

معمولا ادارات و سازمان ها به دنبال ماشین اداری میگردند که همه کار را با کیفیت خوب انجام دهد. شرکت شارپ Sharp هم دستگاه کپی مدل AR-6020n را به همین دلیل تولید کرده است. این مدل دستگاه کپی شارپ چاپ و کپی را در اندازه A3 گرفته و مهمتر آن که بصورت دورو می گیرد. سازمان ها و ادارات همیشه به دنبال چنین چیزی بوده اند تا دیگر نگران دستگاه نباشند و همه نیازهای آنها را رسیدگی کند. برای آشنایی با این دستگاه کپی رومیزی شارپ Sharp با شرکت ایده برتر پارسیان همراه باشید.

مشخصات ظاهری و طراحی دستگاه کپی شارپ 6020n

مشخصات ظاهری و طراحی دستگاه کپی شارپ 6020n

اینکه یک دستگاه همه کار را با بهترین کیفیت انجام دهد شاید یک رویای کودکانه بنظر برسد اما شرکت شارپ این رویا را توسط دستگاه کپی شارپ AR-6020n به واقعیت تبدیل کرده است. این دستگاه کپی فقط نام کپی را یدک می کشد زیرا علاوه بر آن پرینت و اسکن نیز انجام می دهد. دستگاه فتوکپی شارپ 6020n قابلیت فکس ندارد و نمی تواند به شبکه بیسیم متصل شود اما باید دقت کرد که چه امتیازاتی در مقابل نداشتن این ویژگی ها از بدست آورده اید. در ادامه بیان مشخصات ظاهری و طراحی دستگاه کپی شارپ 6020n باید گفت در هر حال با استفاده از پورت USB 2.0 و پورت Ethernet تعبیه شده بر روی آن دیگر نگران چیزی نخواهید بود زیرا می تواند وارد شبکه شما شده و از روی شبکه نیز با آن در ارتباط باشید. مهمترین تفاوت این دستگاه با مدل دستگاه کپی شارپ AR-6020 نیز می تواند همین پورت شبکه باشد. البته در دنیای امروز که همه چیز بر مبنای شبکه عمل می کند، نکته بسیار مهم و مثبتی بشمار می رود.

مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ AR-6020n Sharp

مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ AR-6020n Sharp

این مدل فتوکپی شارپ که با نام دستگاه کپی شارپ AR-6020n شناخته می شود تنها با 64 مگابایت رم می تواند 20 برگه A3 را در مدت تنها یک دقیقه چاپ کرده و یا کپی بگیرد که این کپی می تواند بصورت متوالی تا 999 برگ انجام شود. علاوه بر این، برای تهیه اولین کپی تنها 6.4 ثانیه نیاز دارد که همه اینها زمانی صورت می پذیرد که شما فقط 25 ثانیه بعد از زدن کلید روشن/خاموش زمان صرف کرده اید. دستگاه کپی شارپ 6020n برای اسکن، کپی و پرینت وضوح تصویر 600x600 dpi دارد که برای امور اداری، مدارس و این چنین مراکز فوق العاده است. در این میان این دستگاه نکته مهمی دارد. با داشتن دستگاه کپی شارپ AR-6020n دیگر نیازی ندارید بصورت دستی برگه را پشت و رو کنید. این دستگاه به قابلیت چاپ دورو بصورت خودکار مجهز است که هنگام کپی مزیت بسیار بزرگی است.

جمع بندی

خرید دستگاه کپی شارپ AR-6020n می تواند همه نیازهای مجموعه شما را به داشتن ماشین اداری تمام عیار مرتفع سازد. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی فروش دستگاه کپی شارپ می تواند به خرید این دستگاه کمک فراوانی کند. همچنین در صورت نیاز به اطلاع از قیمت کپی شارپ 6020n منتظر تماس های شما هستیم. البته از روی وبسایت مجموعه نیز می توانید مشاهده نمایید. در پایان باید گفت که شرکت ایده برتر پارسیان تامین کننده تمامی قطعات و لوازم جانبی تجهیزات مانند تونر دستگاه کپی شارپ نیز بوده و همه محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6020n به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: دستگاه کپی شارپ AR-6020n

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر