۱۳۹۶ بهمن ۴, چهارشنبه

بهترین پیشنهاد برای خرید پرینتر چند کاره (2)

همان طور که در قسمت قبلی این مقاله گفتیم، پرینتر یکی از تجهیزات لازم و ضروری در سازمان ها و دفاتر مختلف است. همچنین چند مورد ازپرینترهای چندکاره که به عنوان بهترین محصولات در سال 2018 شناخته شده اند را معرفی کردیم. در این قسمت به معرفی چند مدل دیگر پرینتر چند کاره پرکاربرد می پردازیم.

بررسی بهترین پیشنهادها برای خرید پرینتر چند کاره

برای بررسی بهترین پیشنهادها برای خرید پرینتر چند کاره مدلهای زیر را معرفی می کنیم:

پرینتر چند کاره اچ پی HP Envy 5660 Wireless e-All-in-One، بهترین پرینتر از لحاظ قیمت

بررسی بهترین پیشنهادها برای خرید پرینتر چند کاره
در حال حاضر انواع مختلف پرینتر در ابعاد کوچک در بازار وجود دارد به طوری که انتخاب یکی از آنها شاید مشکل به نظر برسد. پرینتر اچ پی Envy 5660 نیز یکی از بهترین انواع پرینتر چندکاره است که در اندازه کوچک تولید شده است. چاپگر اچ پی Envy 5660 تمام قابلیت های اصلی یک پرینتر چند کاره یعنی پرینت، کپی و اسکن را به بهترین نحو انجام می دهد. کیفیت چاپ عکس در این چاپگر بسیار بهتر از مدل های مشابه است. البته به دلیل ابعاد کوچک بیشتر برای حجم کم و پایین چاپ مناسب می باشد. سینی کاغذ در پرینتر HP اچ پی حدود 125 برگ ظرفیت دارد و مخزنکارتریج جوهر هم کوچک است.

پرینتر اپسون Epson 4730، با ارزش ترین پرینتر چند کاره

بررسی بهترین پیشنهادها برای خرید پرینتر چند کاره
 پرینتر اپسون 4730، مجهز به تکنولوژی اختصاصی PrecisionCore است که کیفیت چاپ بالا و متن های ظریف را ارائه می دهد. طبق نظر کارشناسان اپسون، چاپگر 4730 در میان دستگاه های هم رده سریعترین سرعت چاپ سیاه و سفید و رنگی را دارد (20 صفحه در دقیقه ). ظرفیت کلی آن حدود 500 صفحه است و برای حجم زیاد چاپ مناسب می باشد. به علاوه در پرینتر اپسون Epson یک منبع تغذیه کاغذ با ظرفیت 35 صفحه وجود دارد که برای پروژه های کپی و اسکن بزرگتر کاربرد دارد.
لازم به ذکر است کارایی پرینتر چندکاره اپسون 4730 ، حدود 50 درصد بیشتر از یک پرینتر جوهر افشان است و موجب صرفه جویی در هزینه و جوهر مصرفی دستگاه خواهد شد. پرینتر Epson 4730 قابلیت اتصال وای فای و اترنت دارد همچنین کاربر می تواند با کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمند خود درون شبکه پرینت بگیرد. این ویژگی خصوصا برای مجموعه های کاری بزرگ مزیت بزرگی محسوب می شود. به علاوه یک نمایشگر LCD لمسی بر روی دستگاه وجود دارد که کار با چاپگر را آسانتر می کند. 

برای آشنایی با سایر پرینترهای شاخص در سال 2018، قسمت بعدی این مطلب را دنبال نمایید.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر