۱۳۹۶ بهمن ۹, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440

معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکور PJ X2440 

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو مدل PJ X2440 یکی از محصولات قدرتمند شرکت ریکو Ricoh است که به عنوان جایگزین مدل PJ X2340 روانه بازار شده است. این محصول اولین دیتا ویدیو پروژکتور با قیمت ارزان و مناسب است که دارای وضوح تصویر XGA می باشد.
در ادامه معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکو PJ X2440 باید بگوییم که برد اصلی دستگاه نسبت به مدل قدیمی تر PJ X2340 بروز رسانی شده و همچنین خروجی تصویر از RGB به HDMI ارتقا یافته است. 
معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکور PJ X2440

ویژگی ها و قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور ریکو X2440

ویدئو پروژکتور PJ X2440 ریکو در گروه ویدئوپروژکتورهای پایه و ارزان قیمت شرکت ریکو قرار دارد. رزولوشن یا وضوح تصویر ویدئو پروژکتور ریکو، امکان نمایش تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا برای طیف گسترده ای از کاربران که بودجه محدودی در اختیار دارند را فراهم می کند.
در ادامه توضیح ویژگی ها و قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور ریکو X2440 باید بگوییم که با استفاده از این دیتا پروژکتور، امکان تجهیز همه کلاس ها در مدارس و آموزشگاه های هوشمند و همچنین برگزار کردن جلسات کاری به صورت حرفه ای فراهم می گردد.
دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440

همان طور که گفته شد پروژکتور PJ X2440 به دو پورت HDMI مجهز است که یکی از این دو درگاه از MHL پشتیبانی می کند به این ترتیب کاربران امکان دریافت تصاویر را از طریق گوشی هوشمند و تبلت خواهند داشت.
نکته دیگری که لازم است درباره دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ X2440 بدانیم این است که راه اندازی این دستگاه بسیار آسان است و هزینه بسیار اندکی برای نگهداری نیاز دارد همچنین ورودی های کامـل تصویر، از بارزترین ویژگی های ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh به شمار می آید.




شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع ماشین های اداری ریکو Ricoh به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر