۱۳۹۶ بهمن ۴, چهارشنبه

تحلیل و بررسی دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-Studio 2006

ورود دستگاه کپی به دنیای ما دگرگونی بزرگی را ایجاد کرد که هنوز هم نمی توان نبود این دستگاه را تصور کرد. برندهای بزرگ دنیا در بخش ماشین های اداری، تولید این دستگاه بی نظیر را روز به روز با امکاناتی بیشتر و بهتر در حال گسترش دادن هستند. کپی توشیبا 2006 دقیقا یکی از قدرتمندترین ها در میان دستگاه های کپی است که علاقمندان زیادی دارد. فتوکپی توشیبا توانسته ثابت کند که می توان به یک دستگاه الکترونیکی اعتماد کرد. این برند خوشنام مدل های فراوانی را با امکانات مختلف تولید کرده است. اما دستگاه کپی توشیبا مدل ای استودیوToshiba e-Studio 2006 از پر فروش ترین هاست. دستگاه کپی توشیبا 2006 علاوه بر کپی، قابلیت پرینت و اسکن نیز دارد که همین موضوع در کنار کیفیت بی نظیرش آن را به یک دستگاه کپی کم نظیر تبدیل کرده است. حال بیایید با جزییات بیشتر به این دستگاه منحصر به فرد نگاهی بیاندازیم.

مشخصات فیزیکی دستگاه کپی توشیبا e-Studio 2006

مشخصات فیزیکی دستگاه کپی توشیبا e-Studio 2006
اگر به دنبال یک دستگاه تمام عیار بگردید، حتما دستگاه کپی توشیبا را بین پیشنهادها خواهید شنید. دستگاه فتوکپی توشیبا Toshiba e-Studio 2006 با کارایی که دارد، مصرف برق تنها 1.5 کیلووات داشته و صدای زیادی تولید نمی کند. این دستگاه در بخش کپی، می تواند کاغذهایی با اندازه A4 را کپی نماید، اما اگر قصد استفاده از پرینتر آن را دارید، می توانید تا اندازه A3 روی آن حساب کنید. در ادامه مشخصات فیزیکی دستگاه کپی توشیبا e-Studio 2006 به بخش اسکن آن می پردازیم. برای اسکن با این دستگاه، می توانید بصورت رنگی، هر گونه کاغذی را اسکن نمایید. شرکت توشیبا Toshiba تمام تلاش خود را کرده تا مصرف انرژی را در این دستگاه کپی سیاه و سفید بهینه کند. برای رسیدن به این هدفت نیز از حالت های ذخیره انرژی و خاموشی خودکار استفاده کرده است.

مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-Studio 2006

از هر چه بگذریم، سخن کارایی و عملکرد بهتر است! مسلما کسی ماشین اداری را جهت زیبایی خریداری نمی کند و از آن کار می خواهد. به همین دلیل می توان گفت که این دستگاه برای کار آماده است. این دستگاه تنها با 512 مگابایت رم تمامی کار خود را به نحو عالی انجام می دهد. اتصال به کپی توشیبا ای استادیو 2006 از طریق پورت USB 2.0 آن امکان پذیر است. در این خصوص نبود پورت شبکه و وایرلس را می توان از نقاط ضعف آن شمرد که در این مدل دستگاه ها خیلی به چشم نمی آیند. برای توضیح بیشتر مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-Studio 2006 خوب است بدانید هنگامی که آن را روشن می کنید، فقط 20 ثانیه زمان لازم است تا آماده به کار شود. سینی مخصوص نگهداری برگه ها نیز تنها 250 برگ ظرفیت دارد که سینی خروجی نیز 100 برگ را در خود نگه می دارد. اگر بخواهید که از برگه ای کپی تهیه کنید، کپی توشیبا  e-Studio 2006تا رزولوشن 600x600 dpi کپی می گیرد که البته تا 600x2400 dpi نیز شما را تنها نمی گذارد.
مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-Studio 2006
قیمت دستگاه کپی توشیبا برای دستگاهی که می تواند 20 برگه را در دقیقه کپی بگیرد بسیار مناسب است. این میزان برای پرینت هم صدق می کند؛ مخصوصا اگر قرار باشد تا اولین کپی را فقط در 7 ثانیه بگیرد! علاوه بر این، شما می توانید تا 999 عدد کپی را بصورت متوالی انجام دهید. این دستگاه بی نظیر قابلیت فکس ندارد اما تونر استفاده شده در آن تا 10000 برگه را چاپ کند.

جمع بندی

اگر دستگاه فتوکپی توشیبا e-Studio 2006  را با امکانات و قیمتی که دارد با محصولات مشابه آن مقایسه کنید، واضح است که یکی از انتخاب های شما می شود. شرکت ایده برتر پارسیان با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی دستگاه کپی توشیبا، به همه اجازه می دهد تا تنها با صرف میزان زمان کمی، آن را داشته باشند. علاوه بر این، در صورت نیاز به اطلاع دقیق از قیمت انواع فتوکپی توشیبا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-Studio 2006 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر