۱۳۹۶ بهمن ۴, چهارشنبه

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

امروزه با افزایش شهرنشینی و بالا رفتن آلاینده‌ های ناشی از دود وسایل نقلیه و کارخانه‌ ها، افرادی که در شهرها ساکن می باشند با مشکل آلودگی هوا مواجه هستند. این مشکل در فصول سرد سال به علت به وجود آمدن پدیده ای با نام وارونگی بیشتر هم می‌شود و نفس کشیدن را برای افراد سخت‌ تر می‌کند. این اتفاق باعث بروز مشکلات تنفسی می شود. در این شرایط، باید بیشتر از قبل به سلامت هوایی که تنفس می کنیم اهمیت بدهیم. به دلیل اینکه معمولا هر فرد بیشتر ساعات را در منزل به سر می‌ برد، بهتر است که برای بهبود سلامت هوا در منزل چاره‌ ای اندیشیده شود. در محیط خانه علاوه بر آلاینده‌ های موجود در هوا، گرد و خاک، پرز فرش، پرهای ریز پرنده‌ی خانگی، بوی غذا، دود سیگار و بوی رنگ نیز وجود دارند که هر کدام امکان بروز مشکلاتی مانند آلرژی، آسم و میگرن را افزایش می‌دهند.

نکاتی در مورد دستگاه تصفیه هوا

نکاتی در مورد دستگاه تصفیه هوا
تصفیه‌ هوا بهترین راهکار برای بهبود کیفیت هوا در منازل می باشد. تصفیه هوا انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که به همین علت در هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد. حال به نکاتی در مورد دستگاه تصفیه هوا و چگونگی استفاده از آن می پردازیم.
  • در صورت باز بودن در و پنجره دستگاه‌ تصفیه‌ ی هوا تأثیر چندانی نخواهد داشت.
  • باید توجه داشته باشید که یک دستگاه قابل‌ حمل هوای کل خانه را تصفیه نمی کند بلکه فقط هوای یک اتاق را تصفیه می کند.
  • برای کاهش هزینه‌ ی مصرف برق، حتما دستگاهی را انتخاب کنید دارای ویژگی های ذخیره‌ی انرژی و همچنین رتبه‌ ی عالی در برچسب انرژی باشد.
  • حتما دستگاهی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس ار فروش بوده و همچنین از سهولت تعویض فیلترها اطمینان حاصل کنید.
  • نکته آخر اینکه دستگاه‌ تصفیه‌ هوا همیشه باید روشن تا بازدهی درستی داشته باشد.
برای اطلاع از اخبار جدید سایت به بخش تازه چه خبر مراجعه فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر