۱۳۹۶ بهمن ۴, چهارشنبه

تحلیل و بررسی دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6020


via

شرکت شارپ یکی از بزرگان لوازم الکترونیکی، با محصولات خود به رقبا ثابت کرده است که هیچ وقت شارپ را فراموش نکنید! دستگاه کپی شارپ را می توانید در بیشتر ادارات و سازمان ها به وفور ببینید اما فتوکپی شارپ مدل AR-6020 چیز دیگریست. خرید دستگاه کپی یکی از مهم ترین ماشین های اداری در سازمان هاست. کپی شارپ 6020 به گونه ای طراحی شده است تا روی پایه ای قرار گیرد و به اصطلاح دستگاه کپی رومیزی بشمار می رود. علاوه بر این، قیمت دستگاه کپی سیاه و سفید این چنینی، در مقایسه با عملکرد بی نظیرش، می تواند بهترین باشد. حال برای آشنایی بهتر با دستگاه کپی شارپ 6020 جزیی تر بررسی می کنیم:

مشخصات ظاهری و طراحی دستگاه کپی شارپ AR-6020

مشخصات ظاهری و طراحی دستگاه کپی شارپ AR-6020

دستگاه کپی شارپ AR-6020 از جمله نمونه های محبوب علاقمندان به دستگاه کپی است. این دستگاه تمام عیار با داشتن 64 مگابایت رم، تا برگه های A3 را می تواند کپی بگیرد. برای بیان دقیق تر مشخصات ظاهری و طراحی دستگاه کپی شارپ AR-6020 باید بگوییم که سینی تعبیه شده برای فتوکپی شارپ 6020 تا 350 برگه را نگهداری می کند ، اما با اضافه شدن سینی دوم، این ظرفیت تا 1850 برگه افزایش می یابد. کپی شارپ تنها 25 ثانیه نیاز دارد تا خدمات دهی کرده و آماده به کار شود. این دستگاه فوق العاده قابلیت فکس نداشته و شبکه بیسیم را نیز پشتیبانی نمی کند. دستگاه کپی شارپ 6020 چاپ دورو خودکار ندارد اما می تواند هر دو طرف کارت شناسایی را در یک روی برگه بدون نیاز به برگرداندن کاغذ انجام دهد. این محصول شارپ Sharp می تواند در محیط های اداری حرف اول و آخر را بزند!

حتما بخوانید: ماشین های اداری شارپ sharp

مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6020

مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6020

علاقمندان به سرعت و کیفیت همیشه گزینه ای به نام دستگاه کپی شارپ مدل AR-6020 را در ذهن دارند. این محصول با رزولوشن 600x600 dpi می تواند کپی، پرینت و اسکن کند. فقط 25 ثانیه به آن مهلت دهید تا آماده به کار شود و پس از آن با سرعت 20 کپی و 18 برگ پرینت در دقیقه شما را شگفت زده کند. در بیان مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6020 لازم است بگوییم که اولین کپی فقط در 6.4 ثانیه انجام می شود. اگر می خواهید 999 برگه را همزمان و متوالی کپی بگیرید، کپی Sharp 6020 را فراموش نکنید. قیمت دستگاه کپی شارپ برای دستگاهی با قابلیت چاپ و کپی در اندازه A3 به پایین در نظر گرفته شده است که بسیار مناسب است. با داشتن دستگاه کپی رومیزی شارپ Sharp با این مشخصات، اداره و یا سازمان شما دیگر نیازی به دستگاه دوم ندارد، زیرا علاوه بر کیفیت، سرعت بالایی در پاسخگویی دارد. بنابراین بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

جمع بندی

همیشه یکی از مهمترین تجهیزاتی که در ادارات دیده می شود، دستگاه فتوکپی است. دستگاه کپی شارپ به شما اجازه می دهد تا با هزینه ای کم، امکانات فراوانی را در اختیار داشته باشید که اینها همه با کیفیت بی نظیری عرضه شده اند. شرکت ایده برتر پارسیان سعی دارد تا با عرضه محصولاتی همچون کپی شارپ 6020 رضایت مشتری را بالا ببرد. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6020 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: دستگاه کپی شارپ AR-6020

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر