۱۳۹۶ بهمن ۲, دوشنبه

آموزش پرینت آسان فایل ها با نرم افزار HP Print

این روزها ماشین های اداری مختلف از قبیل پرینتر، کپی و فکس کاربردهای زیادی پیدا کرده اند و علاوه بر سازمان ها و ادارت مختلف مورد استفاده شخصی کاربران نیز قرار می گیرند. در این میان دستگاه هایی که قابلیت اتصال وایرلس یا وای فای داشته باشند، بیشتر مورد استقبال واقع می شوند.
در اینجا قصد داریم یک نرم افزار جالب را معرفی کنیم و نحوه کار با آن را توضیح دهیم. نرم افزار HP Print Service Plugin مخصوص گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده است که به کاربر امکان می دهد به چاپگرهایی که دارای قابلیت وای وای Wi-Fi هستند، از راه دور فرمان پرینت بفرستد. به این ترتیب برای چاپ اسناد و تصاویر خود دیگر نیازی نیست که ابتدا آن ها را وارد کامپیوتر کنید. تنها با استفاده از نرم افزار HP Print و با تبلت یا گوشی اندروید خود می توانید فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید.

آموزش نحوه پرینت آسان فایل ها با نرم افزار HP Print

در ادامه به آموزش نحوه پرینت آسان فایل ها با نرم افزار HP Print می پردازیم و نحوه کار با HP Print را شرح می دهیم. در ابتدا باید پلاگین مربوط به HP Print Service Plugin را از سایت مرجع دانلود و نصب کنید. که می توانید از اپ استورهای معتبر اندروید استفاده نمایید. در مرحله بعد لازم است نرم افزار را فعال نمایید. برای این کار طبق تصویر زیر عمل کنید. البته توجه کنید که این مسیرها بسته به نوع گوشی ممکن است متفاوت باشد.
آموزش نحوه پرینت آسان فایل ها با نرم افزار HP Print
سپس به شبکه وایرلس متصل شوید و بعد از باز کردن فایل تصویری یا متنی خود، به ترتیب زیر آن ها را پرینت بگیرید:
1- فایلتان را باز کنید و فرمان چاپ را بفرستید.
2- از منوی باز شده گزینه HP Print Service Plugin را بزنید و در صفحه بعدی نوع پرینتر خود را انتخاب کنید.
آموزش نحوه پرینت آسان فایل ها با نرم افزار HP Print
3- در آخر نیز آیکون پرینت را بزنید تا فایل شما چاپ شود.
آموزش نحوه پرینت آسان فایل ها با نرم افزار HP Print

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر