۱۳۹۶ بهمن ۷, شنبه

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا


via

در حال حاضر انواع مختلفی از تجهیزات گیمینگ در بازار موجود است. در میان کامپیوترهای پیشرفته و کنسول بازی های متنوع، لپ تاپ های گیمینگ نیز طرفداران زیادی دارند و گیمرهای بسیاری ترجیح می دهند از لپ تاپ مخصوص بازی استفاده کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سیستم گیمینگ با بودجه های مختلف

معرفی و بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا

معرفی و بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا

در این مطلب برای معرفی و بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا، چند مورد از بهترین نمونه های بازار را که قیمت مناسبی نیز دارند، مرور می کنیم:

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus ROG Strix GL502VS

لپ تاپ ایسوس GL502VS، یک لپ تاپ 15 اینچی است که به آسانی قابل حمل است و قدرت و کیفیت بالایی برای اجرای بازی های مختلف دارد. اما یک ایراد بزرگ این دستگاه عمر کم باتری آن می باشد. طبق گزارش وبسایت PC Gamer باتری لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus ROG Strix GL502VS فقط 1 یا 2 ساعت شارژ را نگه می دارد حتی اگر از آن استفاده نکنید!

حتما بخوانید: افزایش طول عمر باتری لپ تاپ (1)

لپ تاپ گیمینگ ایسر Acer Predator 17

لپ تاپ ایسر مدل Predator 17 یک لپ تاپ مخصوص بازی است که برای کاربردهای دیگر نیز مناسب است. سایت Wirecutter این لپ تاپ را به عنوان دستگاهی با بهترین کارایی با قیمت مناسب و بدون نقص مهم می شناسد. از جمله خصوصیات لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator 17 Acer می توان به مانیتور 17.3 اینچ، کیبورد با نور پس زمینه و سیستم خنک کننده قوی اشاره کرد. ایراد این دستگاه صدای بلند فن ها می باشد.

معرفی و بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا

لپ تاپ گیمینگ دل Dell Inspiron 15 7000

یکی از جدیدترین محصولات شرکت دل Dell از سری لپ تاپ های Inspiron این شرکت است که حتی برای استفاده های کاری و آموزشی نیز مناسب می باشد. یکی از بهترین لپ تاپ های این سری، لپ تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 است که با قابلیت حمل آسان و باتری قوی به کاربر امکان می دهد با قیمتی مناسب یک لپ تاپ با پیکر بندی عالی را تجربه کند.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی MSI GT83VR Titan SLI

لپ تاپ گیمینگ MSI GT83VR، یک دستگاه بسیار قدرتمند است که قابلیت اجرای تمام بازی های ویدئویی را دارد. این لب تاب با قیمت نسبتا بالایی به فروش می رسد اما دو پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1080، یک صفحه نمایش 18.4 اینچ و یک کیبورد کاملا مکانیکی را در پیکربندی خود جای داده و امکانات زیادی را برای کاربر فراهم می کند. شما می توانید برای دریافت قیمت انواع تجهیزات گیمینگ و خرید مانیتور گیمینگ به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر