۱۳۹۷ بهمن ۱۵, دوشنبه

اسکناس شمار HFS

پول شمار HFS
سرعت  شمارش: 900 اسکناس در دقیقه
تشخیص اسکناس جعلی: دارد
 

معرفی اسکناس شمار HFS

پول شمار HFS یک ماشین کوچک اما شگفت انگیز است. با این دستگاه می توانید پولی را که دریافت می کنید با سرعت بالا و دقت شمارش کنید و به راحتی صورتحساب هایتان را مرتب کنید.
معرفی اسکناس شمار HFS
علاوه بر همه این ویژگی ها شما می توانید با پول شمارHFS اصالت اسکناس ها را هم بررسی کنید و اسکناس های جعلی را به کمک آن به راحتی شناسایی کنید.
برای معرفی پول شمارHFS باید بگوییم که این پول شمار برای شمارش حجم بالایی از  اسکناس ها، ایده آل است بنابرین گزینه خوبی برای اکثر صندوق های مالی خواهد بود.
این دستگاه اسکناس شمار با حذف روش سنتی شمارش اسکناس ها و رسیدگی به حساب و کتاب صندوق ها در وقت و هزینه شما در هر کسب و کار صرفه جویی خواهد کرد.
معرفی اسکناس شمار HFS
پولشمار اچ اف اس HFS در میان انواع دستگاه پول شمار با سرعت بالایی در حدود بیش از 900 اسکناس در هر دقیقه و برای بیشتر ارزها کار شما را تسریع می بخشد.

اسکناس شمار HFS

این دستگاه اسکناس با دقت 100٪  اسکناس ها را شمارش می کند. همچنین ویژگی های تشخیص اصالت اسکناس UV و MG شما را از وجود اسکناس ها و یا ارز جعلی و تقلبی آگاه می سازد.
اسکناس شمار HFS در کنار شناسایی اسناد جعلی و تقلبی این پولشمار می تواند اعتبار اسناد مشابه اسکناس را هم تایید کند. این دستگاه همچنین شامل یک صفحه نمایش خارجی برای مشتری یا بازدید کننده دوم نیز هست.
اسکناس شمار HFS
این محصول فوق العاده با گزینه تشخیص اتوماتیک با UV (ماوراء بنفش) و MG (مغناطیسی) و امکان شمارش سریع برای اکثر ارزهای محبوب در جهان برای هر نوع کسب و کار یا سازمان و شرکتی که بخواهد اصالت اسکناس های دریافتی خود را بررسی کند، امور مالی اش را سرعت ببخشد و در وقت و هزینه صرفه جویی کند مناسب است. 
اسکناس شمار HFS
از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به شروع خودکار، شروع ،ایست، پاکسازی عملکرد، اضافه کردن، تشخیص خودکار، حالت نیمه تشخیص، حالت تشخیص دوگانه اشاره نمود. 
البته لازم به ذکر است که دستگاه پولشمار hfs قادر به تشخیص واحد پول نمی باشد.

شرکت ایده برتر پارسیان به فروش دستگاه پول شمار رومیزی می پردازد و شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار با واحد فروش این شرکت تماس بگیرید: 73027-021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر