۱۳۹۷ اسفند ۸, چهارشنبه

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L555

پرینتر جوهرافشان اپسون L555
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 33 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L555

با پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L555 که از تکنولوژی جدید جوهر 555ECOTANK L برخوردار است پس دیگر می توانید با کارتریج خداحافظی کنید.
این چاپگر 4 اینچی همراه با یک سیستم جوهر با ظرفیت مجتمع و ظرفیت بالا (با ظرفیت دو ساله جوهر )، به بازار عرضه شده است. سیستم نوین جوهر این پرینتر جوهرافشان ارزش بالایی برای ان ایجاد کرده است.
برای معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L555 باید گفت که این مدل پرینتر جوهر افشان اپسون Epson یک چاپگر 4 کاره است که در یک محصول ارائه شده و برای چاپ خانگی و دفاتر کوچک ایده آل می باشد.
معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L555
پرینتر چندکاره اپسون Epson L555 عملکردهای چاپ، اسکن، کپی کردن و ارسال فکس را انجام می دهد. این مدل همچنین ویژگی های ADF و اتصال Wi-Fi را نیز دارد.
با جوهر اقصادی با ظرفیت بالا، نه تنها هیچ کارتریج برای جایگزینی وجود ندارد بلکه  شما به سادگی می توانید تانک ها را با بطری های جوهر EPSON پر کنید و به چاپ خود ادامه دهید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چندکاره اپسون Epson L555

قابلیت اتصال به Wi-Fi، انتخاب موقعیت و استفاده از چاپگر در اطراف خانه و یا دفتر را آسان می کند.
اپسون iPrint3 اجازه می دهد تا شما را به صورت بی سیم از گوشی های هوشمند و یا تبلت خود در هر نقطه دستور چاپ را صادر کنید.
قابلیت ها و کارایی های پرینتر چندکاره اپسون Epson L555
برای توضیح بیشتر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر چندکاره اپسون Epson L555 باید بگوییم که این پرینتر با ابعاد 474*377*226 میلی متر و وزن 6.2 کیلوگرم بسیار کم جاست و به راحتی در هر محیطی جای می شود.
همچنین وجود 30 اسلاید خودکار فیدر سند اتوماتیک (ADF) اسکن، کپی یا فکس اسناد را آسان تر می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L555

با استفاده از تکنولوژی Microhead Piehead printhead و جوهر مرغوب Epson L555 کیفیت اپسون را ارائه می دهد، به علاوه 12 ماه (یا 30،000 صفحه) گارانتی و پشتیبانی خدمات را نیز با خود به همراه دارد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L555 با تانک جوهر اقتصادی مجتمع که برای حدود دو سال جوهر در جعبه دارد عرضه می شود.
هر تانک پر جوهر برای چاپ به تعداد 4000 صفحه سیاه سفید و 6500 صفحه در رنگی و بدون نیاز به تغییر یک کارتریج جوهر کافی است. این یک جوهر فوق العاده برای چاپ کم هزینه سیاه و سفید است.
مخزن تانک تزریقی به طور کامل با چاپگر یکپارچه شده است، بنابراین شما می توانید از چاپ رنگی قابل اعتماد و بدون هیچ زحمتی لذت ببرید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L555
555L همچنین برای راه اندازی و استفاده سریع و آسان می باشد: تانک ها به سادگی با جوهر پر شده، سپس پرینت را روشن کنید و. اکنون 555L آماده چاپ است.
جوهر اضافی را می توان در بطری های مناسب با حجم بالا که دارای یک نازل بدون درز و کلاه قابل تنظیم برای ذخیره سازی آسان هستند نگهداری کنید.
شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L555

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L555 هزینه بسیار کمی را به کاربر تحمیل می کند و کیفیت چاپ بادوام و قابل اعتمادی را ارائه می دهد.
پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L555
کارشناسان ایده برتر بر این باورند که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های پرینتر چهار کاره اپسون L555، این محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن کاملا مقرون به صرفه است.
فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر