۱۳۹۷ اسفند ۸, چهارشنبه

جوهر اکوسالونت هایلایت Golden Series Highlight Ink

جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت
نوع جوهر: اکوسالونت
حجم جوهر: 1 لیتر
دستگاه های سازگار: دستگاه های سازگار با جوهر اکوسالونت

معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت  Golden Series Highlight Ink

شما با کمی قیمت بالاتر یک جوهر بسیار با کیفیت برای چاپ های حرفه ای و عالی در اختیار خواهید داشت. 
این جوهرها که ساخت شرکت های معتبر آلمانی (High light) می باشد که  تماما از مواد اولیه طبیعی و گیاهی تهیه می شوند و دارای بوی بسیار کم و ماندگاری بیشتر نسبت به جوهرهای برندهای متفرقه و مشابه می باشند.
برای معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت Golden Series Highlight Ink باید گفت که این محصول برای چاپ با سرهای چاپ اپسون 5DX و 7DX می باشد؛
اما می توان از آن برای تمامی دستگاههای چاپ اکو سالونت شامل Wit-color ،Taimes ،pson ،Roland ،motouh ،Xenons ،Sky color ،Stromjet و ... به کار برد.
این مجموعه رنگ جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت سال هاست که با  رنگ زرد خردلی – طلائی ارائه می شود که ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ زرد معمولی دارند، همچنین چاپ بسیار جذاب تر و خیره کننده تری ارائه می دهند.
معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت  Golden Series High light Ink
همچنین در جوهرهای شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت از مواد مقاوم در برابر خش (Eco Max tecnology) استفاده شده که موجب مقاومت بیشتر در برابر صدمه و خدشه عکس های شما می شود و همچنین یک جوهر غیر قابل اشتعال نیز هست.

جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت Golden Series Highlight Ink

جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت Golden Series Highlight Ink شامل رنگ های بسیار شفاف و زنده و همچنین دوسال ماندگاری رنگ می باشد. 
در ساخت جوهر اکو سالونت هایلایت از مواد اولیه آلمانی و استاندارد استفاده شده که حداقل فاکتورهای مضر را برای سلامتی انسان به همراه دارند.
از دیگر مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این جوهر شارژ می توان به رنگ زرد طلایی-خردلی با کیفیت چاپ عالی و مصرف کمتر نسبت به زرد عادی اشاره نمود. 
لازم به ذکر است جوهر Golden Series High light Ink جهت  جلوگیری از کاهش کیفیت جوهر تا زمان استفاده، در خلاء بسته بندی شده است. 
جوهر اکوسالونت هایلایت موجب افزایش طول عمر سر چاپ شده و گرفتگی آن را کاهش می دهد. 
جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت Golden Series High light Ink
همچنین بسیار غلیظ و به صرفه بوده و بدون بوی ناخوشایند محیط کاملا بسته قابل استفاده است. 

خرید جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت Golden Series Highlight Ink

با خرید جوهر شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت Golden Series Highlight Ink شفافیت و خلوص بالای رنگ بعد از چاپ، کیفیت مثال زدنی، تداوم عرضه دائمی و تفاوت را شاهد خواهید بود.
جوهرهای شارژ لیتری اکوسالونت هایلایت  از سری " های لایت" و از جوهرهای درجه ی یک و با کیفیت می باشند که از بهترین مواد اولیه و رنگدانه های آلمانی تولید شده اند، این جوهر ها برای استفاده مشتریانی که به دنبال کیفیت هستند و نه صرفا قیمت مناسب، ایده آل است. 
شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) و جوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر