۱۳۹۷ بهمن ۱۷, چهارشنبه

فیش پرینتر قابل حمل برادر Brother PJ-722

فیش پرینتر برادر PJ-722
مکانیزم چاپ: حرارتی
عرض کاغذ : A4
سرعت چاپ : 8 برگ در دقیقه
پورت : USB
 

معرفی فیش پرینتر برادر PJ-722

فیش پرینتر برادر مدل PJ-722 با قابلیت اتصال USB داخلی، یک چاپگر اندازه A4 را ارائه می دهد که به اندازه کافی فشرده شده و به راحتی به تبلت و یا کامپیوتر متصل می شود.
همچنین این پرینتر صدور فیش می تواند به صورت دائمی در وسایل نقلیه نصب شود.
معرفی فیش پرینتر برادر PJ-722
در ادامه معرفی فیش پرینتر برادر PJ-722 باید بگوییم که این چاپگر با فن آوری چاپ حرارتی متن ها و اسناد را در کیفیت x200dpi 203 و با سرعت چاپ تا 8 صفحه در دقیقه تولید می کند.
همچنین این دستگاه باطیف گسترده ای از سیستم عامل های تلفن همراه و دسکتاپ سازگار است. PJ-722 به راحتی می تواند به برنامه ها و نرم افزار های خود و با استفاده از SDK های مختلف (کیت های توسعه نرم افزار) مرتبط کنید.

قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر برادر PJ-722

این فیش پرینتر قابل حمل و با دوام  برای کار در زمینه چاپ فروش، خدمات، تدارکات، تحویل و مقامات ایمنی عمومی و اورژانس است.
پرینتر برادر PJ-722 با اتصال USB به راحتی به کامپیوتر و لپ تاپ های شما متصل می شود.این یک راه حل چاپ کاملا قابل حمل و سبک است که در بالاترین حالت چاپ را روی ورق کاغذ A4 ارائه می دهد.
برای توضیح بهتر قابلیت ها و کارایی های فنی فیش پرینتر برادر PJ-722 باید بگوییم که این محصول شرکت برادر Brother می تواند تا حداکثر 8 صفحه در دقیقه ، با رزولوشن x200dpi 203 چه بر روی ورق، وچه رول های پیوسته کاغذ که می توانند به راحتی حمل شوند چاپ کند. 
قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر برادر PJ-722
همچنین این چاپگر حرارتی برای حمل در کیف و یا نصب شدن در وسیله نقلیه طراحی شده است و از کاغذ تا اندازه ای A4 نیز برای چاپ فاکتورها، گزارش خدمات و گزارش های تحویلی پشتیبانی می نماید. 
پرینتر فیش زن PJ 722 از سری چاپگر همراه با بلوتوث و یا اتصال وای فای است که چاپ A4 با کیفیت بالا و در حال حرکت را به ارمغان می آورد.
در این تکنولوژی چاپ حرارتی مستقیم، از هیچ جوهر، تونر یا روبان استفاده نمی شود. همچنین با وجود طراحی فوق العاده کوچک و سبک وزن، برای حمل آن کمترین زحمتی برای کاربر وجود نخواهد داشت.

فیش پرینتر قابل حمل برادر Brother PJ-722

فیش پرینتر قابل حمل برادر Brother PJ-722 در وضعیت سلامت، امکان چاپ از رایانه لوحی و حتی چاپ بدون سیم و از طریق نرم افزارهای گوشی هوشمند را نیز برای کاربران فراهم می کند.
همچنین با ارائه قابل اطمینان یک اتصال سیمی، شما می توانید به کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها با سیستم عامل  Windows، Mac یا Linux متصل شوید یا به دستگاه های Android دارای پشتیبانی USB Host و با سیستم عامل 
Android نسخه 3.1 یا بالاترارتباط برقرار کنید.

جهت خرید فیش پرینتر و رول حرارتی فیش پرینتر کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر