۱۳۹۷ بهمن ۲۹, دوشنبه

فکس برادر Brother FAX-575

فکس برادر 575
نوع فکس: لیزری
سرعت مودم فاکس: 9.600 Kbps
گوشی تلفن: دارد
صفحه نمایش LCD: دارد

معرفی فکس برادر 575 

دستگاه فکس برادر Brother مدل FAX-575 با طراحی کم جا در فضا صرفه جویی می کند. استفاده از این دستگاه به شما کمک می کند که تماس های فکس و صوتی را در یک خط واحد انجام دهید.
این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه تهیه خطوط جداگانه تلفن برای تماس های فکس و صدا می شود.
معرفی فکس برادر 575
این محصول شرکت برادر برای تکمیل ادارات و تجارت های کوچک و مصارف خانگی به طور یکپارچه طراحی و ساخته شده است و با بیشتر تنظیمات صفحه اصلی تلفن کار می کند.
در ادامه معرفی فکس برادر 575 باید بگوییم که سینی ورود کاغذ این دستگاه 50 برگه و سینی خودکار آن به اندازه 10 برگ ظرفیت دارد. 
لازم به ذکر است طراحی فشرده و شیک فکس برادر FAX-575 باعث می شود که برای کاربردهای شخصی و استفاده در فضاهای با حجم فضای کم یک انتخاب ایده آل باشد.

طراحی و کیفیت ساخت فکس Brother FAX-575

طراحی فشرده و امکان ذخیره سازی فضای میز کار. FAX-575 قابلیت های زیادی را در طراحی باریک و صرفه جویی در فضا در اختیارمان ما گذاشته که فضای زیادی از اتاق کار ما اشغال نمی کند.
طراحی و کیفیت ساخت فکس Brother FAX-575
برای ذکر نکات بیشتر در مورد طراحی و کیفیت فکس Brother FAX-575 باید بگوییم که رابط داخلی به کار رفته در این فکس به شما امکان اتصال یک دستگاه پاسخگوی خارجی ( منشی تلفنی ) را نیز می دهد.
توانایی خودکار شماره گیری شماره های ذخیره شده، یا یک بار اسکن یک سند فکس و سپس ارسال خودکار آن به چندین گیرنده از جمله ویژگی های منحصر به فرد فاکس برادر 575 هستند.

فکس برادر Brother FAX-575

نمایش شناسه تماس گیرنده و مشخص کردن زنگ مخصوص به هر شناسه‡. مشتريان که اين سرويس ها را از طريق شرکت هاي تلفني دریافت می کنند مي توانند از فکس برادر Brother FAX-575 برای نمایش شناسه استفاده کنند.
کارتریج های چاپی کاملا جمع شده. برای جایگزینی کارتریج های چاپگر آسان این دستگاه فکس لیزری هیچ مراحل سختی در کار نیست.
ظرفیت ورودی کاغذ در فکس لیزری برادر مناسب با استفاده شخصی تعبیه شده که شامل ظرفیت ورودی کاغذ 50 برگه و سینی خودکار با ظرفیت 10 صفحه ای است.
امکان کپی کردن در کنار کاربرد پایه فکس، این مدل همچنین می تواند برای ساخت نسخه های کپی نیز استفاده شود و راحتی بیشتری را بدون هزینه اضافی برای شما به ارمغان بیاورد.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع دستگاه فکس و همچنین خرید فکس با واحد فروش ایده برتر تماس بگیرید: 73027-021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر