۱۳۹۷ بهمن ۲۹, دوشنبه

پرینتر جوهر افشان چهار کاره برادر Brother MFC-J995DW

پرینتر جوهرافشان برادر J995DW
قابلیت : پرینتر، کپی، اسکنر و فکس (4کاره)
چاپ: رنگی و مشکی
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 12 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 
1200*6000 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4, Legal 
موادمصرفی: کارتریج Brother LC3033BK, Brother LC3033C, Brother LC3033M, Brother LC3033Y 
 

معرفی چاپگر جوهر افشان برادر مدل MFC-J995DW 

پرینتر جوهر افشان چهار کاره برادر Brother MFC-J995DW یک چاپگر همه کاره با تکنولوژی مخزن جوهر است، که برای تامین نیازهای خانگی یا اداری کوچک شما مناسب است.
از جمله ویژگی های پرینتر برادر MFC-J995DW، می توان به طراحی جدید کارتریج های جوهر این محصول همراه با مخزن ذخیره سازی داخلی اشاره کرد که ظرفیت هر مخزن برای ارائه چاپ بدون وقفه به مدت 1 سال بدون نیاز به خرید جوهر اضافی تعبیه شده است.
معرفی چاپگر جوهر افشان برادر مدل  MFC-J995DW
در ادامه معرفی معرفی چاپگر جوهر افشان برادر مدل MFC-J995DW باید بگوییم که چاپ از طریق گوشی های هوشمند، تنظیمات دستی کاغذ قابل انعطاف و چاپ خودکار دو طرفه از سایر ویژگی های مهم این محصول می باشد. 
چاپ دوطرفه خودکار در پرینتر چهار کاره برادر باعث صرفه جویی در کاغذ می شود.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهرافشان Brother MFC-J995DW

این مدل پرینتر برادر Brother صفحه بزرگ و چاپ و کم هزینه دارد. برای جایگزینی جوهر با این تانک های با کارایی فوق العاده بالا شما به راحتی می توانید صرفه جویی کنید و سرمایه خود را حفظ کنید.
به لطف تکنولوژی استثنائی کارتریج INKvestment Tank Ultra High-Yield Cartridges این دستگاه هزینه چاپی کمتر از 0.01 دلار برای هر صفحه در چاپ سیاه سفید و کمتر از 0.05 دلار برای چاپ رنگی ارائه می دهد.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهرافشان Brother MFC-J995DW
در ادامه قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهرافشان برادر Brother MFC-J995DW باید بگوییم که این پرینتر با استفاده از Page Gauge امکان یک چاپ با اطمینان را برای شما فراهم خواهد کرد. 
قابلیت چاپ از طریق گوشی های هوشمد و قابلیت چاپ و اسکن در این چاپگر تعبیه شده است. تنظیمات کاغذ چند منظوره این دستگاه از سینی کاغذ با ظرفیت 150 برگ و سینی خودکار بهره برده است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره برادر MFC-J995DW

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره برادر MFC-J995DW به نحوی تامین شده که با استفاده از آن می توانید تا یک سال آسوده خاطر باشید.
تجربه چاپ بدون وقفه، صرفه جویی استثنایی و فوق العاده برای مصرف یک سال جوهر ( براساس نرخی چاپی معادل تقریبا 150 صفحه در هر ماه ) و راحتی و سهولت در پرکردن مجدد تانک های جوهر  این دستگاه را به یک گزینه مناسب برای بیش تر کاربران  تبدیل می کند.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره برادر MFC-J995DW
سیستم مخزن جوهر یک سرمایه گذاری انقلابی است. کارتریج برادر brother به گونه ای طراحی شده تا جوهر بیشتری داشته باشد و یک مخزن ذخیره سازی داخلی ایجاد کرده که صفحات بیشتری را برای شما چاپ بگیرد.
این ویژگی چاپ بدون وقفه و بدون ایجاد یک حجم فشرده برای شما به ارمغان می آورد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره برادر Brother MFC-J995DW

در پرینتر جوهر افشان چهار کاره برادر Brother MFC-J995DW با استفاده از گزینه Page Gauge، که یک تخمین بصری و عددی برای دانستن مقدار جوهری که استفاده کرده اید و مقدار جوهر که باقی مانده ارائه می دهد، شما دیگر نگران تمام شدن ناگهانی رنگ نیستید.
باگزینه های اتصال چند منظوره چاپگر جوهر افشان برادر مدل  MFC-J995DW  که شامل اتصال بی سیم اترنت، و یا اتصال محلی به یک کامپیوتر از طریق رابط  USB است به راحتی به این چاپگر متصل می شوید.
صفحه نمایش لمسی رنگی 2.7 اینچی. چاپ از روی اسکن و ارسال تصویر اسکن به برنامه های محبوب از جمله Google Drive ™، Dropbox، Box، OneDrive و موارد دیگر به طور مستقیم از طریق چاپگر امکان پذیر است.
همچنین شما به راحتی می توانید اسناد خود را با استفاده از Brother Cloud نرم افزار Apps به اشتراک بگذارید.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی ماشین های اداری برادر فعالیت می کند و شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پرینترهای جوهر افشان برادر Brother با واحد فروش این شرکت تماس بگیرید: 73027-021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر