۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook Flip S UX370UA

لپ تاپ اپل MacBook Air

سیستم عامل: Windows 10 Pro
پردازنده: Intel Core i7-8550U processor
سرعت پردازنده: 1GHz
ظرفیت رم :  8، 16 گیگابایت / LPDDR3
هارد دیسک: 512 گیگابایت
سایز مانیتور: 13.3 اینچ
 

معرفی لپ تاپ ایسوس مدل UX370UA

لپ تاپ ASUS ZenBook Flip S یکی از کوچکترین و سبکترین لپ تاپ های قابل تبدیل است که برای استفاده در هر جایی و هر زمانی طراحی شده است. ​
برای معرفی لپ تاپ ایسوس مدل UX370UA باید بگوییم که ZenBook Flip S یک لپتاپ خوش استایل فوق العاده نازک، فوق سبک و قابل تبدیل به یک تبلت دستی و یا هر چیزی دیگری شبیه به این دو است. 
معرفی لپ تاپ ایسوس مدل UX370UA
طراحي ZenBook Flip S نيازمند به مهندسي متخصصانه و ماهرانه در تمامی قسمت ها می باشد. این مشخصات فوق العاده نازک به این معنی است که ما باید لولای ErgoLift (فشرده ترین لولای فشرده جهان را) برای حفظ خطوط باریک و صیقلی اختراع می نمودیم. 

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA

لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S یک شاهکار بی نظیر و ظریف است که از آلومینیوم بسیار محکم به شکلی ماهرانه و زیبا با دست ساخته شده است. 
شاسی از یک بلوک یک سره و فلزی ساخته شده و به دقت در ابعادی نازک تنها در حدود 10.9 میلی متر توزیع شده است.
طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA
وزن این لپ تاپ فقط 1 کیلو گرم است، بنابراین به راحتی می توانید ZenBook Flip S را حمل کنید. 
در ادامه توضیح طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA باید بگوییم از آنجایی که ZenBook Flip S از آلومینیومی برتر با درجه سختی مطابق با استاندارد های علم هوا و فضا ساخته شده است، در عین اینکه از سایر رقبا 50 قوی تر و سخت تر است، سبک تر از لپ تاپ هایی است که با آلیاژ استاندارد ساخته شده اند.

صفحه نمایش و بلندگو های لپتاپ زن بوک ایسوس Flip S UX370UA

ZenBook Flip S با یک صفحه نمایش 360 درجه قابل چرخش، ترکیبی از ظرافت، پیچیدگی، راحتی و کارکردی چند منظوره می باشد.
صفحه نمایش و بلندگو های لپتاپ زن بوک ایسوس Flip S UX370UA
صفحه نمایش و بلندگو های لپتاپ زن بوک ایسوس Flip S UX370UA با کیفیت بسیار خوبی طراحی شده و مناسب برای کاربران حرفه ای می باشد.
مانیتور به کار رفته در این لپ تاب از نوع LED-backlit بوده و در ابعاد 13.13اینچی ارائه می گردد. 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA

کیبورد به کار رفته در این مدل لپ تاپ ایسوس Asus به نور پس زمینه مجهز است. به همین دلیل کاربر در نور کم نیز می تواند به راحتی به کار خود ادامه دهد. 
کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA
برای اشاره به سایر مشخصات کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA نیز باید بگوییم که تاچ پد این لپ تاپ از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می نماید. 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA

پردازنده اینتل Core i7 این امکان را به شما می دهد تا از پس تمام وظایف محاسباتی روزمره به راحتی و در طول سفر بر بیایید. ZenBook Flip S از یک قلم پشتیبانی می کند، بنابراین کامل ترین و بهترین شریک شما برای ویندوز 10 است!
باتری لیتیوم پلیمری دو سلولی زن بوک ایسوس UX370UA شما را برای انجام کارهای روزانه یاری می کند.
سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA
برای توضیح دقیق تر در مورد سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook Flip S UX370UA باید گفت که رم به کار رفته در این دستگاه از نوع LPDDR3 بوده و در دو مدل 8 و 16 گیگابایتی ارائه می شود. 

لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook Flip S UX370UA

لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook Flip S UX370UA دارای پردازنده گرافیکی از نوع Intel HD Graphics 620 می باشد.
ایسوس این لپ تاپ قدرتمند را در ابعاد 1.09*31.321.8 سانتیمتری طراحی کرده و امکانات بسیاری را مانند شبکه بی سیم، کارت خوان و وب کم در اختیار کاربران قرار داده است. 
برای دریافت قیمت و خرید لپ تاپ ایسوس مدل ASUS ZenBook Flip S UX370UA  می توانید با واحد فروش ایده برتر با شماره 73027 تماس بگیرید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزایش طول عمر باتری لپ تاپ می توانید به بخش مقالات در سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر