۱۳۹۷ اسفند ۸, چهارشنبه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson Expression Premium XP-900

پرینتر اپسون Expression Premium XP-900

قابلیت : چاپ، کپی و اسکنر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 28 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 2400*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 
A3 
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی چاپگر جوهر افشان اپسون Expression Premium XP-900

در مورد معرفی چاپگر جوهرافشان اپسون Expression Premium XP-900 می توان گفت که یک چاپگر همه کاره A3 است.
این پرینتر همه کاره و جمع و جور با داشتن قابلیت Wi-Fi می توان  چاپ عکس برجسته تا اندازهA3 ، چاپ دوروی خودکار، چاپ CD و DVD را ارائه می دهد. پرینتر XP-900 همراه با یک صفحه نمایش بزرگ ال سی دی است که کاربرد آن را آسان تر می سازد.
معرفی چاپگر جوهر افشان اپسون Expression Premium XP-900
پرینتر جوهرافشان کاره اپسون epson Expression Premium XP-900 یک راه حل کامل، مقرون به صرفه، برای چاپ عکس های با کیفیت بالا براق تا اندازه A3 است.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهرافشان Epson Expression Premium XP-900

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهرافشان epson Expression Premium XP-900 به گونه ای است که امکان چاپ عکس ها و اسناد در حال حرکت را دارد.
با دانلود برنامه iPrint برای چاپ و اسکن به صورت بی سیم از پتانسیل گوشی های هوشمند یا رایانه لوحی خود استفاده خواهید کرد.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهرافشان Epson Expression Premium XP-900
شما می توانید از Creative Print استفاده کنید، که به شما اجازه می دهد عکس های خود را به طور مستقیم از فیس بوک چاپ کنید، کارت های پست الكترونیكی خود را ایجاد كنید، عکس ها را به قالب های رنگی تبدیل كنید.
علاوه بر این، شما می توانید اسناد و عکس ها را به طور مستقیم تقریبا در هر نقطه از جهان با اپسون ایمیل Print به پرینتر اپسون ارسال و چاپ کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره اپسون Expression Premium XP-900

با پرینتر سه کاره مدل epson Expression Premium XP-900 کنترل و چاپ عکس های با کیفیت بالا به اندازه A3 در خانه امکان پذیر است.
با استفاده از  کارتریج پرینتر جوهر افشان در epson Expression Premium XP-900 عکس هایی را تولید می کنید که از کیفیت آزمایشگاه بالاتر است.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره اپسون Expression Premium XP-900
عکس های خود را و اسناد متنی واضح و روشن با جوهر های رنگی Claria Premium ایجاد کنید.
در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره اپسون Expression Premium XP-900 می توان گفت که با استفاده از آن عکس هایی واقعی با رنگ های پر جنب و جوش و سیاه و سفید عمیق، به لطف کارتریج جوهر عکس سیاه رنگ ممکن خواهد شد.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson Expression Premium XP-900

با صفحه نمایش بزرگ 6.8 سانتی متری چاپ عکس به طور مستقیم نیز ساده  خواهد بود.
با امکان استفاده از جوهر فردی، کاربران فقط باید رنگ مورد استفاده را در پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson Expression Premium XP-900 جایگزین کنند و به صرفه جویی در هزینه نیز کمک کنند.
پرینتر جوهر افشان اپسون Epson گزینه هایرا  ارائه می دهد که مجموعه ای کامل از گزینه های چاپ تلفن همراه و اتصالات بی سیم است.
پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson Expression Premium XP-900
پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson Expression Premium XP-900 یک چاپگر سه کاره است که در یک محصول ارائه شده و برای چاپ خانگی و دفاتر کوچک ایده آل می باشد. پرینتر سه کاره اپسون Expression Premium XP-900 با قیمت مناسبی عرضه شده و خرید آن به صرفه است.
شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی اپسون در تهران فعالیت می کند و شما می توانید برای دریافت قیمت و  خرید پرینتر با واحد فروش این شرکت تماس بگیرید: 73027-021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر