۱۳۹۷ اسفند ۱, چهارشنبه

پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen Home 2

پرده نمایش الیت اسکرین  Home 2
نوع پرده: برقی
ابعاد: 135 اینچ، 1681.48*2989.58 میلیمتر
رنگ: سفید

معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Home 2

صفحه نمایش مخصوص پروژکتور سری Home 2 Series در رده صفحه نمایش های الکتریکی قرار می گیرد که توسط مشتریان ما به عنوان نمونه عالی از یک محصول با کیفیت بالا تحسین شده است. 
این سری از محصولات اسکرین با استفاده از مواد چند لایه پشم شیشه و MaxWhite FG ساخته شده و از تاییدیه GREENGUARD Elite بهره می برد که کیفیت بالای این پرده نمایش را کاملا تضمین می کند.
معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Home 2
در ادامه معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Home 2 باید بگوییم که علاوه بر موتور لوله ای شکل و سریع به کار رفته در این پرده نمایش، کنترلرهای IR / RF از راه دور نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد.
همچنین شما می توانید از دستگاه کنترل دیواری با گیرنده IR در کنار گیرنده به اصطلاح چشمی IR، پورت 12V Trigger با اتصالات لازم، اتصال مستقیم و ساده سازی شده برای جریان برق هم استفاده نمایید.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Elite Screen Home 2

به مجموعه و امکانات صفحه نمایش ویدئو پروژکتور Home 2 باید براکت های نصب دیواری و متحرک که برای به دست آمدن یک تصویر کاملا متمرکز تعبیه شده اند را نیز اضافه نمود.
مواد ساخته شده از MaxWhite FG ویژگی تختی یکنواختی را برای تصاویر نمایش داده شده بر روی پرده تضمین می نماید.
ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Elite Screen Home 2
برای توضیحات بیشتر در مورد ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Elite Screen Home 2 باید بگوییم که سری Home 2 زاویه دید گسترده 180 درجه را در کنار 4K/8K Ultra HD, Active 3D و HDR Ready برای مخاطب تضمین می کند.
لازم به ذکر است این پرده نمایش با پروژکتورهای برد کوتاه سازگاری ندارد. در این سری از پرده نمایش های شرکت Elite Screen همانند سری های گذشته از پوشش و رنگ سیاه استاندارد در هر چهار طرف پرده استفاده شده است.

پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen Home 2

مدل های مختلف سری Home 2 در قطرهایی با اندازه گوناگون و فرمتهای مختلف موجود هستند که به عنوان مثال می توان به 135 اینچ در فرمت 1:1، 90 و 135 اینچ در فرمت 4:3 و همچنین 90، 100 و 135 اینچ در فرمت 16:9 اشاره نمود.
پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen Home 2 دارای پایه های نصب براکتی شکل و متحرک جهت گیری آسان با داربست های چوبی را فراهم می کنند که سبب جایگیری و نصب پرده در دیوار یا سقف می شود.
از سوی دیگر محفظه آلومینیومی با لعاب روکش دار این پرده نمایش برقی را در برابر رطوبت مقاوم می سازد.
از دیگر ویژگی های پرده نمایش الیت اسکرین مخصوص ویدیو پروژکتور می توانیم به ریموت استاندارد بر پایه فرکانس رادیویی که قادر به کنترل پرده نمایش از فواصلی تا 30 متر و سیستم ریموت (کنترل از راه دور) IR در کنار سیستم اختیاری ZR800D IR اشاره نماییم.
همچنین در انتها باید به وجود گارانتی شرکت تولید کننده Elite Screen به مدت 2 الی 3 سال اشاره کرد که از سری پرده نمایش Home 2 پشتیبانی می کند تا شما به راحتی بتوانید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین نوع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین دریافت قیمت پرده نمایش ویدئو پروژکتور با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.
پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen Home 2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر