۱۳۹۷ اسفند ۸, چهارشنبه

جوهر اکوسالونت فول کالر Full Color Ink

جوهر شارژ لیتری اکوسالونت فول کالر
نوع جوهر: اکو سالونت
حجم جوهر: 1 لیتر
دستگاه های سازگار: مناسب برای دستگاههای با  هد اپسون DX4 , DX5 , DX7

معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت فول کالر Full Color Ink

جوهرهای اکو سالونت با ترکیبات ساخته شده که بوی بسیار کمی دارند و مواد اولیه غیر نفتی و فاقد مواد سرطان زای ای محصول از لحاظ زیست محیطی و تاثیر بخارات آن روی بدن انسان نسبت به جوهر سالونت برتری دارند.
جوهرهای اکوسالونت برای مدلهای مختلفی از سر چاپ اپسون، شامل DX4، DX5، DX7 مناسب و قابل استفاده می باشند. این جوهرها برای چاپ انواع محصولات چاپی نظیر  استیکر، وینیل، بنر، پی وی سی و کاغذ دیواری ایده آل هستند.
در ادامه معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکو سالونت فول کالر Full Color Ink باید بگوییم که این مدل جوهر شارژ در 4رنگ و در بسته بندی یک لیتری ارائه می شود. این اکو سالونت فول کالر  رنگ های بسیار شفاف و تیزی دارد.
 جوهر اکوسالونت زمان ماندگاری بالایی در محیط باز دارد و عدم گرفتگی سر چاپ و طول عمر آن را تضمین می کند. این جوهرهای غلیظ و به صرفه موجب کاهش هزینه­ های چاپ، تعمیر و نگهداری و ادوات چاپ شما می شود.
جوهرهای اکو سالونت فول کالر بسیار قوی و استاندارد هستند و قابل  شستشو  نیز هستند. بسته بندی این محصولات در خلاء انجام می پذیرد که جهت جلوگیری از افت کیفیت جوهر تا زمان استفاده آن می شود.
معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت فول کالر Full Color Ink

جوهر شارژ لیتری اکوسالونت فول کالر Full Color Ink

استفاده از جوهر شارژ لیتری اکو سالونت فول کالر Full Color Ink موجب افزایش طول عمر سر چاپ شده و گرفتگی آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. 
این محصول دارای استاندارد های اروپا بوده و برای تمامی دستگاه ها قابل استفاده می باشد. 
جوهر شارژ فول کالر غلظت بالایی دارد و از نظر اقتصادی به صرفه است. به علاوه به دلیل دارا بودن مواد اولیه مرغوب کمترین میزان آسیب وارده به سیستم تنفسی کاربر را خواهد داشت. 
لازم به ذکر است این جوهر شارژ لیتری مقاوم در برابر شستشو و آب و شوینده های معمول بوده و بدون نیاز به مواد تثبیت کننده و یا خشک کن، بلافاصله بعد از چاپ خشک می شود.
جوهر اکو سالونت فول کالر قدرت چسبندگی بالایی به انواع رسانه ها دارد. به همین دلیل برای طیف گسترده ای از سر چاپ های مناسب است.
جوهر شارژ لیتری اکوسالونت فول کالر Full Color Ink

خرید جوهر شارژ لیتری اکوسالونت فول کالر Full Color Ink

با خرید جوهر شارژ لیتری اکو سالونت فول کالر Full Color Ink شفافیت و غلظت بالای رنگ را شاهد خواهید بود.
جوهرهای شارژ لیتری اکوسالونت فول کالر  از جوهرهای با کیفیت می باشند که از بهترین مواد اولیه و رنگدانه ها تولید شده اند ، این جوهر ها مطابق با استاندارد های اروپا تهیه و ساخته شده است.
شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) و جوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر