۱۳۹۷ اسفند ۱, چهارشنبه

پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen Saker B

پرده نمایش الیت اسکرین Saker B
نوع پرده: برقی
ابعاد: 180 اینچ، 2743.2*3657.6 میلیمتر
رنگ: مشکی
 

معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Saker B

پرده نمایش الیت اسکرین سری Saker B یک صفحه نمایش مخصوص برای نمایش محتوای پروژکتور است. این سری از یک موتور الکتریکی بهره می برد که تمام مزایا، کیفیت، دوام و زیبایی را یکجا ارائه می دهد.
معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Saker B
شرکت سازنده محصول از مواد (FG (MaxWhite Fiberglass برای ساخت سری پرده نمایش Saker B استفاده کرده که دارای زاویه دید گسترده ای است تا مخاطبان بتوانند تصویر را از هر نقطه از اتاق ببینند.
در ادامه معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Saker B باید بگوییم که یکی از ویژگی های استاندارد سری Saker B  یک رابط بی سیم 5 الی 12 ولتی که باعث بالا و پایین آمدن پرده نمایش می شود.
همچنین یک بسته کنترل از راه دور IR / RF و یک سوئیچ صفحه کلید قابل جدا شدن نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.
معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Saker B
پوشش آلومینیومی حاوی پروفیل خمشی شیک است که به منظور زیبایی هر چه بیشتر در طراحی داخلی در نظر گرفته شده است.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Elite Screen Saker B

نصب پرده نمایش Saker B بسیار آسان است. تنها کافی است به طور کامل پایه های کشویی به دیوارها مونتاژ و اسمبل شوند تا از نصب درست و کاملا هم محور پرده نمایش بر روی دیوار اطمینان حاصل کنید.
برای ذکر نکات بیشتر در مورد ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Elite Screen Saker B باید گفت که جنس قسمت بالایی این پرده نمایش ویدئو پروژکتور از جنس (MaxWhite Fiberglass (1.1 Gain با رنگ سفید مات می باشد.
ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Elite Screen Saker B
این مدل صفحه نمایش الیت اسکرین زاویه دید گسترده ای را به همراه پخش نور در تمام جهت ها در کنار 4K Ultra HD, Active 3D و HDR Ready برای مخاطب تضمین می کند.
لازم به ذکر است این سری از پرده نمایش با پروژکتورهای برد کوتاه سازگاری ندارد. در این سری از پرده نمایش های شرکت Elite Screen همانند سری های گذشته از پوشش و رنگ سیاه استاندارد در هر چهار طرف پرده استفاده شده است.

پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen Saker B

مدل های مختلف پرده نمایش الیت اسکرین Saker B در قطرهایی با اندازه گوناگون و فرمتهای مختلف موجود هستند که شامل ابعاد 180 اینچ در فرمت 4:3، 100 و 120 اینچ در فرمت 16:10و همچنین 9084 الی 180 اینچ در فرمت 16:9 است.
سیستم کنترل پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen Saker B مجهز به گیرنده فرکانس رادیویی داخلی / مادون سرخ با ریموت های IR و FR می باشد.
از دیگر ویژگی های پرده نمایش Saker B می توانیم به صفحه کلید سوئیچ دیواری سه حالته و قابل جدا شدن برای عملیات دستی UP / STOP / DOWN ، رابط بی سیم 5 الی 12 ولتی و پورت RJ45 برای ایجاد امکان کنترل پرده توسط یک سیستم ثالث اشاره کنیم.
همچنین در انتها باید به وجود گارانتی شرکت تولید کننده Elite Screen به مدت 2 الی 3 سال اشاره کرد که از سری پرده نمایش Saker B پشتیبانی می کند تا شما به راحتی بتوانید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.
شما مشتریان محترم می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر