۱۳۹۷ اسفند ۱, چهارشنبه

پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen CineTension 2

پرده نمایش الیت اسکرین 2 CineTension 
نوع پرده: برقی
ابعاد: 106 اینچ، 2768.6*1737.36*132.08 میلیمتر
رنگ: مشکی

معرفی پرده نمایش الیت اسکرین CineTension 2

پرده نمایش الیت اسکرین سری CineTension 2 از جمله پرده های قدرتمندی هستند که به خوبی و با دقت بسیار به همراه یک موتور الکتریکی ساخته شده اند.
مواد کششی به کار رفته در این پرده نمایش ویدئو پروژکتور موجب می شود سری CineTension 2 دارای یک صفحه تخت یکنواخت و یک زاویه دید گسترده باشد.
معرفی پرده نمایش الیت اسکرین CineTension 2
در ادامه معرفی پرده نمایش الیت اسکرین CineTension 2 باید گفت استفاده از 1.0 gain material در ساخت سری پرده نمایش CineTension 2، این محصول را برای پخش محتوای 4K Ultra HD و active 3D به انتخابی کاملا مناسب تبدیل می کند.
یک موتور قدرتمند لوله ای شکل و برقی صفحه نمایش CineTension 2 را به پایین کشیده و آن را باز می کند. از همین متور برای جمع شدن پرده نمایش این سری استفاده می شود.
پایه های کناری این محصول کاربر را از نصب عالی و قرار گرفتن پرده به طور کامل در وسط دیوار آسوده خاطر می نماید.
گفتنی است مدل های مختلف این پرده نمایش با قابلیت استفاده از هر دو سمت پرده برای نمایش محتوا طراحی شده اند.

ویژگی ها و مشخصات Elite Screen CineTension 2

پرده نمایش CineTension 2 از جنس CineWhite 1.1 Gain ساخته شده و با رنگ سفید مات عرضه می گردد. لازم به ذکر است که از پوشش و رنگ سیاه استاندارد در هر چهار طرف پرده استفاده شده است.
CineWhite پراکندگی نور گسترده ای را از طریق یکنواختی انتشار دارد که کنتراست سیاه و سفید و رندرینگ رنگ واقعی را نشان می دهد.
ویژگی ها و مشخصات Elite Screen CineTension 2
این جنس از صفحه نمایش برای استفاده در اتاق هایی با روشنایی کنترل شده توصیه می شود.
برای توضیح بیشتر در مورد ویژگی ها و مشخصات Elite Screen CineTension 2 باید بگوییم که سری CineTension 2 ساخته شده از CineWhite با ویدیو پروژکتور استاندارد با برد فوق العاده کوتاه و رزولوشن 1080p/4K کار می کند.
پرده نمایش الیت اسکرین CineTension 2 زاویه دید 180 درجه را پشتیبانی می کند. همچنین یک بسته کنترل کامل از تجهیزات IR / RF، RJ45 و کنترل حرکت 5 الی 12 ولتی نیز در هنگام خرید با پرده نمایش CineTension 2 در نظر گرفته شده است.

پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen CineTension 2

پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen CineTension 2
مدلهای مختلف صفحه نمایش CineTension 2 در قطرهایی با اندازه گوناگون و فرمتهای مختلف موجود است و شما می توانید این محصول را در ابعاد 84-135 اینچ در فرمت 4:3، 84-150 اینچ در فرمت 16:9، 106 و 128 اینچ در فرمت 16:10 و همچنین 96 اینچ در فرمت 2.35:1 خریداری نمایید.
پایه های نصب منعطف پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen CineTension 2 سبب تنظیم آسان پرده با داربست های چوبی می گردد.
بنابراین به راحتی می توان آن را به دیوار و یا سقف وصل نمود. استفاده از آلومینیوم به عنوان محفظه نگهدارنده پرده که در برابر رطوبت کاملا مقاوم است.
همچنین با وجود گارانتی شرکت تولید کننده Elite Screen به مدت 2 الی 3 سال از سری پرده نمایش CineTension 2 شما به راحتی می توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.
شما مشتریان محترم می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.
پرده نمایش الیت اسکرین Elite Screen CineTension 2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر