۱۳۹۷ بهمن ۱۷, چهارشنبه

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L6250DW

پرینتر لیزری تک کاره برادر L6250DW
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 48 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
 A4، A5، A6


معرفی پرینتر تک کاره لیزری برادر HL-L6250DW

چاپگر لیزری تک رنگ Brother HL-L6250DW برای گروه های کاری با حجم بالای چاپ که به دنبال یک چاپگر قابلیت اطمینان و همچنین صرفه جویی در هزینه ها هستند، ایده آل است.
با توجه به یک کارتریج تونر منحصر به فرد با عملکرد فوق العاده، از ارزش بالا و هزینه کم مالکیت این چاپگر لذت ببرید.
برای معرفی پرینتر لیزری تک کاره برادر HL-L6250DW باید گفت که با این چاپگر می توانید بهره وری خود را با چاپ سریع تا ppm 48، افزایش دهید.
معرفی پرینتر تک کاره لیزری برادر HL-L6250DW
این پرینتر لیزری با امکان چاپ دو طرفه خودکار و همچنین سینی کاغذ ورودی تا 520 ورق (که بیش از یک برگ کاغذ استفاده می شود)، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. 
همچنین شبکه بی سیم داخلی. این چاپگر با رابط های شبکه بی سیم 802.11b / g / n و Gigabit Ethernet ساخته شده به شما اجازه می دهد که آن را با چندین کاربر در شبکه خود به اشتراک بگذارید.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری تک کاره برادر L6250DW
سینی کاغذ با ظرفیت بالا و قابل ارتقاء، به شما امکان می دهد که به راحتی کارهای چاپی حجیم خود را با ظرفیت 520 برگ و سینی چند منظوره با ظرفیت 50 برگ انجام دهید.
همچنین سینی های اضافی کاغذ اختیاری با ظرفیت 250 برگ یا 520 ورق نیز تعبیه شده اند تا ظرفیت کل را تا 1610 ورق افزایش دهد و کاربران را قادر سازد تا چاپگر را با سینی های مختلف پیکربندی کنند تا بهترین شرایط را برای خود داشته باشند. 
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری تک کاره برادر L6250DW
در ادامه توضیح قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری تک کاره برادر L6250DW باید بگوییم که این چاپگر علاوه بر کارایی بالا، قابلیت اتصال انعطاف پذیر را با Gigabit Ethernet و رابط های بی سیم به وجود می آورد.
همچنین امکان چاپ از طریق دستگاه های تلفن همراه را نیز برای شما فراهم می کند. ویژگی های پیشرفته امنیتی این چاپگر به محافظت از اسناد حساس و جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز برای چاپ کمک بسیاری می نماید.
به عبارت بهتر شما می توانید از طریق AirPrint، Google Cloud Print 2.0، Mopria، Brother iPrint & Scan، Cortado Workplace و Wi-Fi Direct با تلفن همراه خود چاپ بگیرید.
این مدل پرینتر برادر Brother برای دفاتر شلوغ کاری مناسب است. به علاوه، این چاپگر متن واضح، روشن و با گرافیک عالی به شما ارائه می دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سیاه و سفید برادر HL-L6250DW

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سیاه و سفید برادر HL-L6250DW شامل یک عدد کارتریج مشکی برادر Brother TN880 می باشد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سیاه و سفید برادر HL-L6250DW
صرفه جویی در هزینه های چاپ و زمان هدر رفته برای برای جایگزینی لوازم. با کارتریج تونر فوق العاده این چاپگر با ظرفیت چاپ 12،000 صفحه در هزینه و وقت شما صرفه جویی خواهد شد.
برای دریافت قیمت و خرید کارتریج برادر می توانید با واحد فروش ایده برتر به عنوان مرکز خرید کارتریج در تهران  73027-021 تماس بگیرید. 

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L6250DW

از ویژگی چاپ دوبلکس پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L6250DW برای تولید بروشورهای حرفه ای، اسناد و جزوات استفاده می شود.
این ویژگی می تواند به صرفه جویی در هزینه ها کمک کند و استفاده از کاغذ را تا 50٪ کاهش دهد.
کمپانی برادر Brother با محدود کردن چاپ غیر مجاز و طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی از جمله چاپ امن، عملکرد قفل امن ، امنیت سازمانی x 802.1، IPSec، SSL / TLS و ... موجب شده از چاپگر و اسناد حساس شما مراقبت گردد.
لازم به ذکر است که این محصول همراه با یک سال گارانتی رایگان آنلاین و پشتیبانی به شما مشتریان محترم ارائه خواهد شد. 
برای دریافت قیمت و خرید پرینتر لیزری تک‌ کاره به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر