۱۳۹۷ خرداد ۸, سه‌شنبه

صندلی کنفرانسی سیلا Silla C13D

صندلی کنفرانسی سیلا C13D
مکانیزم: ساده
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: ندارد
نوع پایه: کنفرانسی هلالی

معرفی صندلی کنفرانسی سیلا C13D

صندلی سیلا مدل C13D یکی از محصولات شرکت سیلا Silla در زمینه مبلمان اداری است. این صندلی کنفرانسی بسیار زیبا و راحت طراحی شده و به دلیل ساختار ارگونومیک، از ایجاد آسیب های فیزیکی جلوگیری می نماید. 
معرفی صندلی کنفرانسی سیلا C13D
در ادامه معرفی صندلی کنفرانسی سیلا C13D باید گفت که فریم کفی و پشتی این صندلی از جنس PPR60 و فوم پلی اورتان ساخته شده است. از قابلیت های منحصر به فرد آن قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. 

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Silla C13D

فریم کف و پشتی صندلی کنفرانسی سیلا C13D دارای اتصال فلزی می باشد. این اتصال از نوع لوله با ضخامت 2 میلیمتر با فرم بیضی و پوشش آبکاری نیکل کروم می باشد که علاوه بر استحکام بالا، ظاهر زیباتری به محصول می دهد. 
طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Silla C13D
در مورد طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Silla C13D باید گفت که روکش این صندلی اداری از جنس چرم Pu و بسیار مرغوب می باشد که زیر کار آن فوم فشرده قرار داده شده است. پایه صندلی نیز از لوله 2 میلیمتری با آبکاری نیکل کروم می باشد.

صندلی کنفرانسی سیلا Silla C13D

دسته های صندلی کنفرانسی سیلا Silla C13D از جنس لوله بیضی با آبکاری نیکل کروم ساخته شده اند و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی کنفرانسی Silla C13D با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.
صندلی کنفرانسی سیلا Silla C13D
جهت کسب اطلاعات بیشتر با صندلی کنفرانسی سیلا c13D می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر