۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۶, چهارشنبه

صندلی کارشناسی آرام گستر Aram Gostar 850K02

صندلی کارشناسی آرام گستر 850K02
مکانیزم: تیلت 2 حالته
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: کورس 10 سانتی
تعداد پایه: چتری 5 پایه

معرفی صندلی کارشناسی آرام گستر 850k02

صندلی آرام گستر مدل 850k02 یکی از محصولات شرکت  آرام گستر Aram Gostar است که با رعایت تمامی استانداردهای لازم تولید شده است. این صندلی کارشناسی ساختاری کاملا ارگونومیک دارد که به حفظ سلامت فیزیکی بدن کمک می کند و از خستگی زود هنگام کاربر جلوگیری می نماید. 
معرفی صندلی کارشناسی آرام گستر 850k02
در ادامه معرفی صندلی کارشناسی آرام گستر 850k02 باید بگوییم که قسمت کف و پشتی این صندلی از چوب هشت لایه ساخته شده که با پرس گرم حالت داده شده است. ابر قرار گرفته در قسمت نشیمن و پشتی نیز از فوم سرد قالبی با دانسیته بالا است که کاملا مقاوم بوده و در طولانی مدت تغییر شکل نمی دهد.

طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی Aram Gostar 850K02

دسته های صندلی آرام گستر 850k02 از جنس فولاد ST37  ساخته شده که با آلیاژ نیکل کروم آبکاری شده است. این ساختار علاوه بر استحکام بالا، ظاهر زیبایی به محصول می دهد. همچنین بر روی دسته های این صندلی اداری روکشی از جنس فوم بهداشتی انتگرال قرار گرفته که به راحتی بیشتر کاربر کمک می کند. 
طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی Aram Gostar 850K02
در ادامه توضیح طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی آرام گستر 850k02 باید بگوییم که پایه 5 پر چتری این محصول از جنس ورق کروم 5.2 میلیمتری است. مکانیزم به کار رفته در آن نیز 2 حالته بوده و دارای 2 اهرم برای تنظیم جک و تنظیم زاویه پشتی صندلی می باشد. علاوه بر این یک پیچ تنظیم کننده نیز بر روی مکانیزم وجود دارد که نیروی تکیه گاه را مطابق وزن کاربر تنظیم می نماید.

صندلی کارشناسی آرام گستر Aram Gostar 850K02

روکش صندلی کارشناسی آرام گستر Aram Gostar 850K02 از دو جنس پارچه ای مرغوب و چرم مصنوعی یا اسکین pu ساخته می شود. تغییر ارتفاع صندلی نیز از طریق جک کورس 10 سانتی انجام می شود. 
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این صندلی کارشناسی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است. شما می توانید برای خرید صندلی کارشناسی و نیز صندلی مدیریتی آرام گستر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر