۱۳۹۷ خرداد ۱, سه‌شنبه

صندلی کارمندی آرتمن Artman SDE

صندلی کارمندی آرتمن SDE
مکانیزم: تیلت و کلاجی
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: کورس 12 سانتی
نوع چرخ: پلی آمید صنعتی با روکش Pu

معرفی صندلی کارمندی آرتمن SDE

معرفی صندلی کارمندی آرتمن SDE
صندلی کارمندی مدل SDE که دارا ارگونومی مناسب و طرحی چشم نوازی است از محصولات شرکت آرتمن می باشد و مناسب برای اکثر دفاتر اداری می باشد. این صندلی کارمندی قابل ارائه با مکانیزم تیلت و کلاجی می باشد.
در ادامه معرفی صندلی کارمندی آرتمن SDE باید گفت که پایه ها و پنج پر از جنس کروم بوده و دارای طراحی زیبا و چشم نواز می باشد. از صندلی کارمندی آرتمن SDE در ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری استفاده می شود.
معرفی صندلی کارمندی آرتمن SDE
طراحی و کیفیت صندلی کارمندی آرتمن Artman SDE
در صندلی کارمندی آرتمن SDE از جک با کورس 12 سانتی برای تنظیم ارتفاع استفاده می شود. همچنین چرخ های این صندلی کارمندی دارای روکش Pu می باشد که موجب بی صدا شدن و بدون لرزش بودن صندلی در هنگام جا به جایی می شود.
طراحی و کیفیت صندلی کارمندی آرتمن Artman SDE
در مورد طراحی و کیفیت صندلی کارمندی آرتمن Artman SDE باید بگوییم که این صندلی اداری با ابعاد 60*97 و وزن 16 کیلوگرم دارای کفی از جنس چوب جند لایه می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی کارمندی SDE با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی کارمندی آرتمن Artman SDE

صندلی کارمندی آرتمن Artman SDE
صندلی کارمندی آرتمن Artman SDE دارای دسته هایی با روکش انتگرال بهداشتی می باشد. ابر فوم این صندلی کارمندی از نوع فوم سرد است. لازم به ذکر است که صندلی کارمندی SDE دارای گارانتی سه ساله شرکت آرتمن می باشد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی کارمندی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر