۱۳۹۷ خرداد ۱, سه‌شنبه

دستگاه تایپ تاشوی پومرا با نمایشگر E Ink

شرکت ژاپنی کینگ جیم تا به حال نمونه های با کیفیت و کاربردی زیادی از دستگاه تایپ همراه را ارائه نموده  که برای بسیاری از کاربران مفید هستند. این دستگاه های تایپ با وزن کم و قابلیت تا شدن عرضه می شدند. البته نباید وجود یک کیبیورد عالی، صفحه نمایش غیر رنگی و نیز باتری هایی با عمر طولانی را از قلم انداخت.
افراد می توانند دستگاه تایپ خود را که به یک نمایشگر مجهز است همیشه همراه خود داشته باشند و حتی در سفر های کوتاه نیز در صورت نیاز مطالب مورد نظر خود را تایپ کنند و به این ترتیب از زمان حداکثر استفاده را ببرند.

معرفی دستگاه تایپ تاشوی پومرا با نمایشگر E Ink

در ادامه به طور دقیق تر به معرفی دستگاه تایپ تاشوی پومرا با نمایشگر E Ink می پردازیم. مدل های متنوع این کامپیوتر مینیمالیستی به طور کلی پومرا Pomera  نامیده می شوند، تا به امروز در انواع مختلفی تولید شده اند. جدید ترین عضو خانواده پامرا، کامپیوتر DM30 است که به زودی وارد بازار مصرف خواهد شد.
دستگاه تایپ پومرا مدل DM30 یک صفحه کلید تا شو دارد. همچنین به یک مانیتور 6 اینچی مجهز است که از نوع E Ink یا جوهر الکترونیکی می باشد. به همراه این دستگاه جالب، دو عدد باتری AA نیز به شما داده می شود که تا 20 ساعت خیال شما را از بابت شارژ کامپیوتر تایپ آسوده خواهد کرد.
 کاربر می تواند با استفاده از رم microSD موجود در این کامپیوتر تایپ، مطالب خود را به گوشی یا کامپیوتر منتقل نماید. البته این دستگاه از طریق QR کد نیز به تجهیزات دیگر متصل می شود. در ادامه خوب است بدانید که این شرکت ژاپنی برای اولین بار قصد دارد که محصولات سری Pomera   خود را وارد آمریکا کند و در بازار تجهیزات الکترونیکی این کشور به فروش برساند. البته این امر مستلزم آن است که در کیبورد دستگاه که با قالب زبان ژاپنی طراحی شده، تغییراتی صورت گیرد و یا کاربرانی که علاقه مند به خرید این محصول هستند، به کار کردن با آن عادت کنند!
شما می توانید برای خرید مانیتور و خرید کامپوتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر