۱۳۹۷ خرداد ۱, سه‌شنبه

نمایشگر صنعتی سامسونگ Samsung


via

موضوع استفاده از نمایشگر صنعتی به جای مانیتورهای معمولی، بحثی است که همیشه داغ بوده و برخی معتقدند که نیازی به خرید مانیتور صنعتی نیست و می توان نیاز خود را با یک مانیتور معمولی رفع کرد. در این رابطه، شرکت های بزرگ فناوری مانند سامسونگ توانسته اند با مثال های عملی ثابت کنند که برای نمونه نمایشگر صنعتی سامسونگ نسبت به مانیتورهای معمولی این برند تفاوت زیادی دارند.

نمایشگر صنعتی سامسونگ Samsung

نمایشگر صنعتی سامسونگ همانند سایر برندها، به گونه ای طراحی شده تا بتواند بصورت 24 ساعته روشن مانده و خدمات دهی کند. در مقابل یک نمایشگر عادی پس از گذشت زمان مشخصی دچار افت کیفیت شده و عملا نیاز به تعویض دارد که همین موضوع مهم ترین برتری مانیتور صنعتی سامسونگ نسبت به نوع معمولی آن بشمار می رود. از طرفی دیگر، امکاناتی که در نمایشگرهای صنعتی سامسونگ تعبیه شده اند نیز در مدل های معمولی دیده نمی شود و برای دریافت این امکانات نیاز به تجهیزات جانبی دارید. از دیگر ویژگی های این مدل نمایشگرها استفاده بصورت افقی و هم عمودی است که با توجه به محیط تعیین می شود.

نمایشگر صنعتی سامسونگ Samsung

خرید نمایشگر صنعتی سامسونگ Samsung

نمونه پیشرفته تر نمایشگر صنعتی سامسونگ که از فناوری جدیدتری استفاده می کند را می توان به ویدیو وال اشاره کرد. ویدئو وال سامسونگ در واقع از چند مانیتور که در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل شده است و قابلیت های فراوانی دارد. این مانیتورها می توانند بصورت یکپارچه تصویر و یا محتوای مورد نظر شما را نمایش دهند و یا هر یک بصورت جداگانه تصویری متفاوت را به نمایش بگذارند. اما نکته مهم برای علاقمندان به خرید نمایشگر صنعتی سامسونگ، موضوع هزینه ها و مقرون به صرفه بودن تجهیزات است.

خرید نمایشگر صنعتی سامسونگ Samsung

همانطور که ممکن است بدانید، قیمت مونیتور صنعتی سامسونگ Samsung در مقایسه با نمونه معمولی آن بالاتر است، اما این اختلاف را می بایست در امکانات، کیفیت ساخت، طول عمر و بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد محصولات دانست. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز خرید مانیتور صنعتی توانسته این اختلافات را به خوبی مورد بررسی قرار دهد و به همه مشتریان گرامی که قصد خرید دارند، مشاوره رایگان قبل از خرید را عرضه کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر