۱۳۹۷ خرداد ۹, چهارشنبه

قیمت بیسیم دستی


via

فناوری های ارتباطی یکی از برترین و پرکاربردترین موضوعاتی است که توانسته نیاز بشر را رفع کند. گوشی های تلفن، بیسیم و تجهیزات این چنینی، گسترش زیادی پیدا کرده اند و روز به روز نیز در حال پیشرفت هستند. همانطور که بیان شد، بی سیم جزوی از این تجهیزات است که به آنتن های مخابراتی وابسته نیست.

 

قیمت بیسیم دستی

 

بسیاری از مشاغل از انواع بیسیم دستی و یا مدل های ثابت استفاده میکند که در نوع دستی می توانید همانند گوشی تلفن همراه با خود حمل و نقل کنید، در مدل های ثابت، می بایست در ماشین و یا مکانی ثابت استفاده گردد.

قیمت بیسیم دستی و یا ثابت به مدل آنها، برد مفیدی که دارند و ویژگی های آنها وابسته است. البته این بیسیم ها به دو دسته مجاز و غیر مجاز تقسیم می شوند که بصورت قانونی می توانید قیمت بیسیم دستی مجاز را از فروشگاه های مجاز کسب کنید.

 

قیمت بیسیم دستی

 

علت تفاوت در مجاز یا غیر مجاز بودن بیسیم ها، در زمینه کانال ها، فرکانس کاری و برد مفید آنهاست که مدل های مجاز در محدوده خاصی می توانند فعالیت کنند.

قیمت انواع بیسیم دستی

همانطور که اشاره شد، قیمت بیسیم دستی به ویژگی های هر دستگاه وابسته است. توصیه می شود برای خرید بیسیم دستی به مراکز معتبر فروش رجوع شود تا به مشکلات ناشی از عرضه دستگاه های غیر مجاز گریبان گیر شما نشود. مجموعه ایده برتر پارسیان سال هاست که بخشی از انرژی و سرمایه خود را بر روی ارائه بیسیم های مجاز گذاشته است و در کنار آن، تجهیزات جانبی مانند هندزفری بیسیم دستی را نیز عرضه می کند.

 

قیمت انواع بیسیم دستی

 

این مرکز بر روی وبسایت فروشگاهی خود، قیمت انواع بیسیم دستی را قرار داده است و علاوه بر آن، به مشتریان امکان می دهد تا بتوانند از کارشناسان فنی و فروش، سوالات فنی خود را بپرسند. برای مثال اگر به دنبال قیمت بیسیم دستی با برد بالا هستید، این شرکت قادر است تا مدل های مدنظر شما را پیشنهاد داده و بتوانید از میان آنها انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که این شرکت محصولات خود را با گارانتی عرضه می دارد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر