۱۳۹۷ خرداد ۹, چهارشنبه

تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ

فناوری AMD FreeSync از چند سال اخیر در سیستم کامپیوترهای رومیزی از جمله مانیتور و کارت گرافیک فناوری AMD FreeSync  مورد استفاده قرار می گیرد. این فناوری در حقیقت یک تکنیک برای بهتر شدن عملکرد فریم است که با نام G-Sync در انویدیا شناخته شده  است.

تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ
البته به دلیل اینکه نیازی به دو تراشه ی مجزا ندارد پیاده سازی آن قیمت کمتر ی به دارد. این را هم بدانید که مایکروسافت  جدیدا از این تکنولوژی در کنسول های بازی نسل 8 و 8.5 خود استفاده می کند.

تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ

بعد از کنسول های بازی مایکروسافت حال شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرده است که قرار است از این تکنولوژی در تلویزیون های جدید که در سال 2018 تولید خواهند شد، استفاده کند و گیمرهایی که از این تلویزیون های سری جدید شرکت سامسونگ، برای بازی های خود استفاده می کنند با بروزرسانی کردن میان افزار راه انداز اصلی (Firmware) از آن می توانند نهایت لذت در بازی های خود را ببرند.
تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ
البته سامسونگ این فریمور جدید را برای تمامی تلویزیون های UHD خود از جملهQ6FN, Q7FN, Q8FN, Q9FN  وNU8000  به کار برده است.
پس از آنکه بروزرسانی دریافت شد، مانیتورهای جدید سامسونگ در کنسول های بازی Xbox S، One X و کامپیوترهای شخصی یا لپ تاپ های گیمینگ از فناوری AMD FreeSync ، پشتیبانی خواهند کرد و در این آپدیت جدید مانیتورهای سامسونگ به احتمال زیاد از درگاه HDMI 2.1  برای استفاده کاربران پشتیبانی خواهند شد.
تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ
از دیگر مزایای این بروزرسانی فرکانس است که در حالت بازی برای اینکه دقت صفحه نمایش به صورت full hd تبدیل شود به 120 هرتز خواهد رسید. علاوه بر این میزان تاخیردر عملکرد (Input Lag) به15 میلی ثانیه می رسد که در حالت VRR تا 7 میلی ثانیه کاهش می یابد.
در میان تمامی برندهای موجود در بازار  تلویزیون های QLED و LCD کمپانی سامسونگ کمترین میزان تاخیر ورودی را دارند که حتی برای کاهش بیشتر سامسونگ فناوری Fast FRC را به تولیدات خود تزریق کرده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر