۱۳۹۷ خرداد ۱, سه‌شنبه

نمایندگی کانن Canon در تبریز


via

همانطور که شاید بدانید، شرکت کنون یکی از برترین و خوشنام ترین شرکت های الکترونیکی دنیاست که ماشین های اداری کانن canon را تولید می کند. این شرکت ژاپنی علاوه بر تولید و طراحی ماشین های اداری، محصولاتی چون ویدئو پروژکتور کانن canon نیز در میان محصولات خود دارد.

خوشبختانه نمایندگی رسمی این برند در کشور وجود دارد که علاوه بر تهران، شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی کانن در تبریز و همچنین شهرستان های آن از جمله آذربایجان شرقی، مراغه، مرند، میانه، اهر، بناب، سراب و آذرشهر را در اختیار گرفته است. شاید بسیاری این برند را با دوربین های آن بشناسند، اما در بخش ماشین های اداری نیز قدرتمند ظاهر شده است و فرقی ندارد که به دنبال پرینترهای جوهر افشان کانن Canon هستید یا دوربین های آن، شرکت ایده برتر پارسیان نمایندگی همه محصولات آن را به عهده دارد و قادر است تا خدمات مختلفی عرضه کند.

نمایندگی رسمی کانن Canon در تبریز

نمایندگی رسمی کانن Canon در تبریز

شرکت کانن همیشه به دنبال خلاقیت و نوآوری های جدیدی در محصولات خود بوده و هست، به همین منظور همیشه محصولات بروز و با کیفیتی را روانه بازار می کند. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی کانن Canon در تبریز توانسته خود را با این پیشرفت بروزرسانی کند و دانش فنی خود را با آنها سازگار سازد.

در همین خصوص، اینکه شما به کارتریج رنگی کانن و یا مواد مصرفی دستگاه کپی کانن نیاز دارید، تنها کافیست که به این نمایندگی مراجعه کنید. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی فروش دستگاه کپی کانن Canon قادر است تا با استفاده از نیروی متخصص خود، خدماتی درخور مشتریان خود ارائه کند.

شما می توانید با مراجعه به یکی از این نمایندگی ها، با صرف حداقل هزینه و زمان، با تنوع زیاد محصولات کانن آشنا شده و پس از مقایسه آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید تا با گارانتی اصلی تقدیم شما گردد.

نمایندگی رسمی کانن Canon در تبریز

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر