۱۳۹۷ خرداد ۸, سه‌شنبه

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta C458

دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458
نوع: ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: 
4.5 ثانیه
سرعت کپی: 45 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 
300*300 dpi

 
دانلود درایور دستگاه کپی ای استودیو Toshiba e-Studio 211

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458

دستگاه کونیکا مینولتا مدل C458 یکی از محصولات قدرتمند شرکت  Konica Minotla است. این دستگاه کپی قدرت بسیار زیادی در چاپ یا کپی اسناد دارد و با سرعت بالا خدمات مورد نظر را ارائه می دهد. 
معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458
در ادامه  معرفی دستگاه کونیکا مینولتا C458 باید بگوییم که فتوکپی c458 قابلیت چاپ رنگی و ADF خودکار دارد. همچنین امکان پرینت، فکس و اسکن برگه ها نیز توسط این ماشین فراهم می باشد. 
قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458
فتوکپی کونیکا مینولتا C458 برای چاپ تصاویر نیز مناسب است و سرعت کپی آن 45 برگ در دقیقه می باشد. این محصول یک دستگاه کپی ایستاده است که قابلیت چاپ دو رو نیز دارد و به پورت USB مجهز است.
قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458
در مورد  قابلیت ها و کارایی های فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458 باید بگوییم که این دستگاه با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد خود خیال مصرف کننده را از همراه بودن یک چاپخانه مجهز آسوده خواهد کرد. 
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta C458
مواد مصرفی کپی کونیکا مینولتا C458 شامل کارتریج g3758 می باشد. باید گفت که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این تونرها در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود هستند. برای اطلاع از قیمت و خرید تونر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta C458
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta C458 از ویژگی فراوانی و قیمت مناسب برخوردار است بنابراین هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و هم مشکلی در پیدا کردن مواد مصرفی دستگاه پیدا نمی کنید چون برخی از کالاها بعد از مدتی که قدیمی می شوند مواد مصرفی آن ها کمیاب و یا نایاب می شود.
حافظه دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta C458 معادل 4 گیگابایت و رزولوشن چاپ ان 300*300 dpi می باشد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا وزن سبک تری نسبت به محصولات مشابه خود دارد.
دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Milolta C458
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این دستگاه کپی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر