۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۳, یکشنبه

تحلیل و بررسی پرینتر لیبل زن پوستک Postek C168


بیشتر مشاغلی که با لیبل و بارکد سروکار دارند، همیشه نیاز به داشتن یک پرینتر لیبل زن را احساس می کنند. با وجود این دستگاه، سرعت و دقت چاپ بالا رفته و در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود. شرکت پوستک که در زمینه تولید لیبل زن سابقه زیادی دارد، انواع مختلفی از این دستگاه را به بازار عرضه کرده است. یکی از این لیبل پرینترها که مخاطبان زیادی را جذب کرده، پرینتر لیبل زن پوستک Postek C168 می باشد که در ادامه این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

ویژگی های ظاهری و کلی پرینتر لیبل زن پوستک C168

ویژگی های ظاهری و کلی پرینتر لیبل زن پوستک C168
پرینتر لیبل زن پوستک Postek C168 با ابعاد 199×291×236 ميلي متر و وزن 2800 گرمی خود، می تواند در همه جا قابل استفاده باشد. این دستگاه لیبل زن پوستک postek قادر است تا چاپ لیبل و بارکد را به انجام برساند و در این بخش به شما یاری دهد. از دیگر ویژگی های ظاهری و کلی پرینتر لیبل زن پوستک C168 ، قابلیت چاپ روی انواع لیبل است، مانند لیبل های حرارتی، کاغذی، پی وی سی و متال. این لیبل زن پوستک postek با بهره مندی از هد قدرتمند شرکت ژاپنی توشیبا، کیفیت چاپ بی نظیری را به شما خواهد داد. قیمت لیبل زن postek در قیاس با ویژگی های خوبی که دارد، می تواند جزو بهترین گزینه ها باشد.

ویژگی های فنی لیبل پرینتر پوستک C168

ویژگی های فنی لیبل پرینتر پوستک C168
پرینتر لیبل زن پوستک Postek C168 با بهره مندی از دو سنسور برای شناسایی اندازه لیبل، می تواند مطابق با هر سایزی لیبل را چاپ نماید. علاوه بر این، لیبل زن پوستک C168 با تمامی ویندوزها سازگار بوده و می توانید بدون نگرانی به هر سیستمی متصل کرده و استفاده نمایید. رزولوشن چاپ این دستگاه لیبل زن پوستک 203dpi بوده و قادر است تا عرض 110 میلی متر چاپ نماید که این چاپ با سرعت 100 میلی متر بر ثانیه اتفاق می افتد. با توجه به ویژگی های فنی لیبل پرینتر پوستک C168 می توان گفت این چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر برای استفاده در مواردی چون چاپ لیبل و بارکد، می تواند در بالای لیست انتخابی شما قرار بگیرد.

جمع بندی

پرینتر لیبل زن پوستک Postek C168 با امکانات خود، همه مشتریان را به سمت خود کشانده و به همه فرصت بهره مندی از کیفیت بالای دستگاه را می دهد. شرکت ایده برتر پارسیان این دستگاه را در فروشگاه خود موجود داشته و می توانید به سادگی آن را تهیه نمایید. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر لیبل زن پوستک Postek C168 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر