۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۶, یکشنبه

صندلی کارشناسی نیلپر Nilper SK700G

معرفی صندلی کارشناسی نیپلر SK700G
صندلی کارشناسی نیلپر مدل SK700G یکی از انواع صندلی های کارشناسی-کارمندی از محصولات شرکت نیلپر Nilper می باشد که کاملا مدرن و متناسب با اصول ارگونومی طراحی شده است.

معرفی صندلی کارشناسی نیپلر SK700G

در ادامه به معرفی صندلی کارشناسی نیلپر SK700G می پردازیم. این صندلی کارشناسی با روکش های چرمی و پارچه ای و در رنگ های متنوع تولید می شود. همچنین پیچ قرار گرفته روی مکانیزم آن، نیروی وارد بر تکیه گاه را بر اساس وزن فرد تنظیم می کند.

طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی Nilper SK700G
تنظیم ارتفاع در صندلی کارشناسی نیلپر 700G از طریق جک کورس 10 سانتی انجام می شود که باعث می شود کاربر در وضعیت راحت تری نسبت به میز قرار بگیرد. همچنین چرخ های پلی آمید این صندلی اداری کاملا بی صدا بوده و با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی جا به جا می شوند.

طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی Nilper SK700G

برای توضیح بیشتر طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی Nilper SK700G باید گفت جنس پایه ها از پروفیل فولادی با آبکاری نیکل-کروم است. به علاوه دسته ها نیز از پروفیل فولادی با روکش فوم انتگرال یا PU ساخته شده اند.

صندلی کارشناسی نیلپر Nilper SK700G
ساختار صندلی کارشناسی نیلپر Nilper SK700G به صورت یک تکه بوده و از چوب چند لایه با روکش فوم سرد قالبی با دانسیته استاندارد ساخته شده است. مکانیزم به کار رفته در آن نیز سینکرون MT3 است که باعث می شود نشیمن و پشتی همزمان حرکت کنند و پشتی در دو حالت مختلف قفل شود.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این صندلی کارشناسی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی کارشناسی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر