۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۶, یکشنبه

صندلی کارشناسی نیلپر Nilper SK603H

معرفی صندلی کارشناسی نیپلر SK603H
صندلی کارشناسی نیلپر مدل SK603H یکی از انواع صندلی کارمندی-کارشناسی محصول شرکت نیلپر Nilper است که با طراحی زیبا، مدرن و متناسب با اصول ارگونومی خود به یک صندلی کاملا کاربردی در ادارات، دفاتر، شرکت ها و آموزشگاه ها تبدیل شده است.

معرفی صندلی کارشناسی نیپلر SK603H

در ادامه به معرفی صندلی کارشناسی نیلپر SK603H می پردازیم. این صندلی کارشناسی با روکش های مختلف چرمی و پارچه ای و در رنگ های متنوع تولید می شود. همچنین پیچ موجود روی مکانیزم، نیروی وارد بر تکیه گاه را بر اساس وزن تنظیم می کند.



طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی Nilper SK603H
برای ساخت پایه های صندلی کارشناسی نیلپر 603H از پروفیل فولادی با آبکاری نیکل - کروم استفاده شده که علاوه بر زیبایی ظاهری، موجب استحکام هر چه بیشتر محصول می گردد. تنظیم ارتفاع صندلی نیز از طریق جک کورس 10 سانتی انجام می شود.

طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی Nilper SK603H

برای توضیح بیشتر طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی Nilper SK603H باید گفت دسته های این صندلی اداری از پروفیل فولادی با روکش فوم انتگرال یا PU ساخته شده اند. همچنین قابل تنظیم بوده و در چهار ارتفاع مختلف قرار می گیرند. 

صندلی کارشناسی نیلپر Nilper SK603H
مکانیزم صندلی کارشناسی نیلپر Nilper SK603H سینکرون MT3 می باشد که باعث می شود نشیمن و پشتی همزمان حرکت کنند و پشتی در دو حالت مختلف قفل شود. ساختار آن نیز به صورت یک تکه بوده و از چوب چند لایه با روکش فوم سرد قالبی با دانسیته استاندارد ساخته شده است.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این صندلی کارشناسی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی کارشناسی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر