۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۳, یکشنبه

تگ فروشگاهی چیست؟


via

حفظ امنیت در برابر سرقت در فروشگاه ها، یکی از مهمترین مسائلی است که اهمیت ویژه ای دارد. به دلیل وجود محصولات گوناگون در هر فروشگاه، امروزه تگ فروشگاهی کاربرد فراوانی دارد. شاید با خود بگویید که تگ فروشگاهی چیست؟ که باید گفت، تگ دزدیگر یکی از لوازم و ملزومات گیت فروشگاهی بوده که بر روی لباس یا هر کالایی نصب می شود که به سادگی قابل جدا کردن نیست. هنگامی که کالا به همراه این تگ از فروشگاه خارج شود، با ارسال امواج فرکانسی خاصی موجب به صدا در آمدن آژیر می گردد. در این میان اگر به دنبال پاسخ سوال گیت فروشگاهی چیست؟ نیز باید گفت که این گیت ها معمولا بصورت میله هایی در ورود و خروجی های هر فروشگاه نصب می شود و با سیستم تگ آن فوشگاه هماهنگ است که در صورت بروز مشکل واکنش نشان می دهند. قیمت تگ فروشگاهی نیز به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، اما هر چه که باشد، وجود آن برای هر فروشگاهی الزامی بوده و نمی توان از نصب آن گذشت.

تگ فروشگاهی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تگ فروشگاهی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بنظر می آید که توضیحات بالا به خوبی به سوال تگ فروشگاهی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ پاسخ داده است. اما سازوکار تگ گیت فروشگاهی بیشتر براساس فرکانس های مختلف انجام می شود و گیت ضد سرقت فروشگاهی نیز بر همین اساس می تواند آنها را تشخیص دهد. تنوع میان تگ دزدگیر فروشگاهی بیشتر به دلیل تنوع محصولات مختلف است که هر تگ مخصوص نوعی محصول تعبیه شده است. برای مثال تگ ضد سرقت RF از نوعی سیم پیچ استفاده می کند که هر این سیم پیچ بزرگتر باشد، پاسخدهی تگ از میان دو گیت فروشگاهی بیشتر خواهد شد و به سرعت می تواند واکنش نشان دهد.

اگر قصد دارید تا از نظر فنی و دقیق تر بدانید که تگ فروشگاهی چیست؟ توصیه می کنیم با کارشناسان مجموعه ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. علاوه بر این، می توانید نوع فروشگاه و انتظار خود را با آنها در میان گذاشته تا به بهترین نحو شما را راهنمایی نمایند و پس از اطمینان از نوع آن، خرید خود را انجام دهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر